PROBLEM:
- Ostatnio w jednym z artykułów „Nowości” pojawiła się informacja z numerem telefonu Miejskiego Zarządu Dróg, pod którym można zgłaszać, że chodnik jest niebezpiecznie śliski. Tak się złożyło że w pobliżu mojego domu znajduje się takie miejsce, więc szybko zadzwoniłam pod wskazany numer. Jakie było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że telefonu nikt nie odbiera. W piątek próbowałam dodzwonić się tam przez kilka godzin. Niestety, sytuacja za każdym razem się powtarzała i nikt nie podnosił słuchawki. Gdzie więc powinnam się zgłosić z informacją na temat oblodzonego, zagrażającego pieszym chodnika? - pyta mieszkanka Podgórza.
WYJAŚNIENIE:
<!** reklama>- Pracownik MZD, który dyżuruje pod numerem 56 669 21 12, pracuje także w terenie. Kiedy dostaje zgłoszenie, jedzie na miejsce i sprawdza stan faktyczny ulicy czy chodnika. W piątek otrzymaliśmy wyjątkowo dużo zgłoszeń, więc możliwe, że był problem z dodzwonieniem się pod ten numer. Jeśli chcemy przekazać informację, na temat oblodzonych, śliskich miejsc, możemy zrobić to również, dzwoniąc do dyspozytora Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania. Dyżuruje on pod numerem: 56 639 81 36. Co ważne, numer ten jest czynny całą dobę - odpowiada Agnieszka Kobus-Pęńsko, rzeczniczka prasowa MZD.
Pogotowie reporterskie „Nowości” czynne w Toruniu przy ul. Podmurnej 31 od poniedziałku do piątku w godz.13 -16, tel. 611-81-33.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?