Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Toruń. Tablica informacyjna na przystanku wprowadza w błąd pasażerów

Mariola Lorenczewska
Mariola Lorenczewska
Pasażerowie na placu Rapackiego nie mogą polegać na tablicy informacyjnej
Pasażerowie na placu Rapackiego nie mogą polegać na tablicy informacyjnej Jacek Smarz
Tablica informacyjna na przystanku przy placu Rapackiego podaje zły czas oczekiwania na przyjazd tramwaju. Pasażerów to irytuje.

- Zamierzałam jechać do Plazy. Gdy przyszłam na przystanek tramwajowy przy placu Rapackiego tablica informacyjna pokazywała jedną minutę do przyjazdu tramwaju nr 5. Niestety, minęło co najmniej 15 minut, a mój tramwaj się nie pojawił. W tym czasie przyjechały dwie „trójki”. Też o innym czasie niż było wyświetlone na tablicy - relacjonuje Czytelniczka. - Przez kilkanaście minut nic na tej tablicy się nie zmieniało, jakby czas stanął w miejscu.

Zobacz galerię: Dzień otwarty w zajezdni tramwajowej MZK

Jak dodaje kobieta, w końcu pokazała się nowa informacja, że „piątka” przyjedzie za osiem minut. A przyjechała za moment. Kilka osób czekających na przystanku też narzekało. Nie tylko zresztą na tablicę, ale i na fakt, że „piątka” za rzadko kursuje.

- Zwrócimy się z tą pierwszą sprawą do firmy nadzorującej działanie tablic Systemu Informacji Pasażerskiej i usterka zostanie usunięta. Przepraszamy za niedogodności - mówi Piotr Reich z MZK. - Natomiast sprawę linii nr 5 przekażemy do organizatora transportu, czyli Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta w celu sprawdzenia, czy istnieje taka możliwość.

Czytaj też Wykopy przed wielką inwestycją

Inna Czytelniczka skarżyła się na potraktowanie jej przez kontrolera w autobusie linii 26.

- Gdzie mogę złożyć skargę? - pyta. - Jechałam we wtorek. Wsiadły dwie dziewczyny. Jedna z nich nie miała biletu i pobiegła kupić do kierowcy. W autobusie byli kontrolerzy. Jeden z nich potraktował tę dziewczynę jak gapowiczkę. Gdy próbowałam się za nią wstawić, był wobec mnie arogancki. Stwierdził między innymi, że mam być cicho, bo jako 70-latka jeżdżę za darmo.

Marcin Kowallek, dyrektor Wydziału Gospodarki Komunalnej wyjaśnia, że skargę w tej sprawie należy złożyć do jego wydziału (ul. Legionów 220). W miarę szybko, bo po tygodniu-dwóch zapis monitoringu jest niszczony.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska