[break]
- To nie do pomyślenia, że człowiek od prawie dziewięciu miesięcy czeka na rachunek. Mam ponad 80 lat i nie mam wielkiej emerytury. Odkładam co miesiąc jakąś kwotę, ale nie wiem, czy to mi wystarczy na zapłatę rachunku, który kiedyś przyjdzie - opowiada Czytelniczka.
Kobieta jest mieszkanką ulicy Batorego i jak mówi jest jedną z kilku osób, które nie otrzymały jeszcze faktury za prąd.
4 procent bez rachunku
Firma Energa twierdzi, że brak rozliczenia dotyczył tylko niewielkiej części jej klientów i spowodowany był wdrażaniem nowego systemu obsługi klienta oraz koniecznością tzw. zamrożenia i zmigrowania danych.
- W wyniku tych prac, w ostatnich miesiącach około 4 proc. naszych klientów nie dostało w terminie swojej faktury. Te dokumenty już od kilku tygodni docierają do klientów. Ze względów technicznych dokumenty nie są wysyłane w jednym momencie. To proces realizowany stopniowo. Klientów, którzy jeszcze nie dostali rozliczenia, pragnę uspokoić, że dokumenty niedługo dojdą - informuje Jakub Dusza z biura prasowego Energi.
Spłata w ratach
Jak dowiedziały się „Nowości” osoby, które dostaną skumulowany rachunek - obejmujący dłuższy niż zazwyczaj okres rozliczeniowy czyli 2 miesiące, będą mogły go zapłacić aż przez pół roku.
Klient może w tym czasie rozłożyć płatność na raty w dowolnej wysokości i wpłacać je w dowolnym czasie. Przez pół roku nie zostanie obciążony żadnymi odsetkami.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?