Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Toruńskie kluby sportowe w sieci. Kto najlepiej odnajduje się w internecie?

Daniel Ludwiński
Daniel Ludwiński
Sport i marketing idą w parze - dziś trudno wyobrazić sobie, by popularny klub był nieobecny w internecie lub nie decydował się na rozmaite akcje promocyjne. Jak sobie radzą pod tym względem drużyny z Torunia? Zobacz na kolejnych stronach ->>Czytaj również:Kolarstwo, futbol i tenis. Tak żużlowe Anioły spalają kalorie w Hiszpanii [zdjęcia]Największe gwiazdy Apatora - Wojciech Żabiałowicz
Sport i marketing idą w parze - dziś trudno wyobrazić sobie, by popularny klub był nieobecny w internecie lub nie decydował się na rozmaite akcje promocyjne. Jak sobie radzą pod tym względem drużyny z Torunia? Zobacz na kolejnych stronach ->>Czytaj również:Kolarstwo, futbol i tenis. Tak żużlowe Anioły spalają kalorie w Hiszpanii [zdjęcia]Największe gwiazdy Apatora - Wojciech Żabiałowicz Polska Press
Sport i marketing idą w parze - dziś trudno wyobrazić sobie, by popularny klub był nieobecny w internecie lub nie decydował się na rozmaite akcje promocyjne. Jak sobie radzą pod tym względem drużyny z Torunia? Postanowiliśmy to sprawdzić - szczegóły poznasz w naszej galerii.

Najpopularniejszym polskim klubem na Facebooku jest Legia Warszawa, która ma ponad 900 tysięcy obserwujących. Ci, którzy śledzą profil warszawskiego klubu, z pewnością nie narzekają na nudę - jego dział marketingu zdecydowanie nie ogranicza się do informacji o godzinach meczów. Legia organizuje konkursy, publikuje rozmaite nagrania wideo, a kolejne wpisy pojawiają się nawet kilka razy dziennie.

Jak na tym tle prezentuje się nasze miasto? O tak wielkich liczbach obserwujących można zapomnieć - najwięcej osób, blisko 50 tysięcy, śledzi profil żużlowego KS Toruń.

Konto na Facebooku to dziś absolutny standard, ale już nie każdy klub z Torunia potrafi odnaleźć się na Twitterze - bardzo aktywnie udzielają się tam KH Energa, FC Toruń, czy Arriva Twarde Pierniki, jednak w przypadku ekstraklasowych koszykarek Katarzynek ostatni wpis pochodzi... ze stycznia 2019 roku.

Czymś zupełnie nieznanym dla większości toruńskich klubów jest TikTok, platforma bardzo popularna szczególnie wśród młodszych użytkowników internetu, w tym gronie używana znacznie częściej niż Facebook i będąca dobrym miejscem do szukania nowych kibiców. Swoje konto mają tam tymczasem... jedynie hokeiści KH Energi. Na TikToku próżno szukać choćby KS Toruń.

Polecamy

Jeśli chodzi o jakość treści prezentowanych w sieci, nasze kluby przeplatają lepsze pomysły słabszymi. W większości przypadków wciąż najczęściej pojawiają się materiały typowo informacyjne, dotyczące głównie rozgrywanych meczów. Niekiedy zdarzają się jednak pomysły niesztampowe, dobrze wpisujące się we współczesne trendy. Piłkarska Elana potrafiła w przeszłości zaskoczyć m.in. parodią filmu "Zenek" o wokaliście discopolowego Akcentu, tworząc swojego "Filipa" z piłkarzem Filipem Kozłowskim w roli głównej, z kolei KS Toruń przedstawiał kontrakty z zawodnikami w formie festiwalu filmowego Speedway Image. Niestety, podobne kreatywne pomysły to wciąż w naszych klubach raczej wyjątki niż codzienność.

Sprawdziliśmy, jak toruńskie kluby radzą sobie w sieci i w marketingu - kliknij w przycisk "Zobacz galerię" i przekonaj się, kto pod tym względem umie się pozytywnie wyróżnić.

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska