Trumna w reklamie

hej
Dobry smak włocławian wystawiony został na próbę przez jedną z miejscowych firm pogrzebowych, która zajęła się promowaniem trzeźwości wśród kierowców.

Dobry smak włocławian wystawiony został na próbę przez jedną z miejscowych firm pogrzebowych, która zajęła się promowaniem trzeźwości wśród kierowców.

Włocławska firma pogrzebowa reklamuje się na banerach i billboardzie. Obok swojej nazwy umieściła ostrzeżenie skierowane do nietrzeźwych kierowców. Wynika z niego, że kto pije i jedzie, skończy w trumnie tejże firmy. Do mediów dotarły głosy dezaprobaty dla zakładu pogrzebowego, który - zdaniem krytykujących - reklamuje się w niestosowny sposób.

<!** reklama>- Reklama w przypadku tego baneru jest sprawą marginalną - wyjaśnia współwłaściciel firmy pogrzebowej. - Z przyczyn osobistych i z powodu narastania tego problemu podjęliśmy kampanię w sprawie pijanych kierowców. Stykamy się z rodzinami, których bliscy giną w wypadkach spowodowanych przez nietrzeźwych. Chcemy, by kierowca zastanowił się, zanim wsiądzie do auta po alkoholu.

Zdaniem socjologa Włodzimierza Bartoszka z punktu widzenia interesu reklamującej się firmy, trudno mówić o barierach w marketingu. - Każda reklama powinna jednak posiadać swoją estetykę wpisaną w zwyczaje danego społeczeństwa - mówi Bartoszek. - W przeciwnym razie może zwrócić uwagę ale jednocześnie wywołać skutek przeciwny do oczekiwanego.

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie