Dobry smak włocławian wystawiony został na próbę przez jedną z miejscowych firm pogrzebowych, która zajęła się promowaniem trzeźwości wśród kierowców.
Włocławska firma pogrzebowa reklamuje się na banerach i billboardzie. Obok swojej nazwy umieściła ostrzeżenie skierowane do nietrzeźwych kierowców. Wynika z niego, że kto pije i jedzie, skończy w trumnie tejże firmy. Do mediów dotarły głosy dezaprobaty dla zakładu pogrzebowego, który - zdaniem krytykujących - reklamuje się w niestosowny sposób.
<!** reklama>- Reklama w przypadku tego baneru jest sprawą marginalną - wyjaśnia współwłaściciel firmy pogrzebowej. - Z przyczyn osobistych i z powodu narastania tego problemu podjęliśmy kampanię w sprawie pijanych kierowców. Stykamy się z rodzinami, których bliscy giną w wypadkach spowodowanych przez nietrzeźwych. Chcemy, by kierowca zastanowił się, zanim wsiądzie do auta po alkoholu.
Zdaniem socjologa Włodzimierza Bartoszka z punktu widzenia interesu reklamującej się firmy, trudno mówić o barierach w marketingu. - Każda reklama powinna jednak posiadać swoją estetykę wpisaną w zwyczaje danego społeczeństwa - mówi Bartoszek. - W przeciwnym razie może zwrócić uwagę ale jednocześnie wywołać skutek przeciwny do oczekiwanego.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?