Klienci mogą liczyć na profesjonalne podejście w komfortowych warunkach. Pomieszczenia na parterze biurowca Kościuszko Business Point utrzymane są w stonowanych kolorach, a przy kilku stanowiskach czekają przyjaźni petentom, uśmiechnięci i kompetentni pracownicy. Biuro wyposażone jest też w elektroniczny system kolejkowy, który bardzo usprawnia obsługę.
Polecamy: Tak obecnie wygląda szpital na Bielanach. Nowe zdjęcia z drona
Jakość i komfort
PGNiG Obrót Detaliczny ma ponad 130 placówek w całym kraju, których zadaniem jest obsługa klientów i rozwiązywanie ich ewentualnych problemów. Już kilka lat temu firma zdecydowała się postawić na nowe standardy w wyglądzie swoich biur oraz w obsłudze osób korzystających z jej usług. Bo najważniejsze jest, żeby klient był profesjonalnie obsłużony, nie stał w kolejkach i był zadowolony.
- Toruń to kolejna placówka z naszej listy, która diametralnie zmieniła swój wygląd. Do końca tego roku w podobny sposób zmodernizujemy kolejne punkty - informuje Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny. - Wszystkie te zmiany poprzedziły długie dyskusje na temat tego, jak powinniśmy sprzedawać nasze produkty, w tym najważniejszy wśród nich gaz. Uznaliśmy, że miejsca, w których odwiedzają nas klienci muszą być godne. Muszą się oni tam czuć dobrze - móc wygodnie usiąść w ładnym pomieszczeniu i sprawnie załatwić swoją sprawę.
ZOBACZ WIDEO Z OTWARCIA:
Jak podkreśla prezes Henryk Mucha, w każdym miesiącu biura obsługi klienta PGNiG w całym kraju odwiedza ponad 100 tys. osób. A to zobowiązuje.
Dobry wizerunek
Modernizacja toruńskiej siedziby i dziesiątek innych w całej Polsce służy nie tylko klientom krajowego potentata w dystrybucji gazu. Zyskują na tym również wierni pracownicy firmy, których komfort pracy wzrasta. Wykonują swoje codzienne zadania korzystając z dobrze zaprojektowanych stanowisk, w klimatyzowanym, jasnym i przestronnym pomieszczeniu.
- To przyjazne miejsce pracy. Wraz ze zmianą zewnętrzną zmienia się też ogólne postrzeganie naszej firmy, która bardzo zyskuje na swoim wizerunku - dodaje prezes Mucha. - Widać, że stawiamy na jakość, kompetencje i szybkość obsługi naszych klientów.
Spółka PGNiG Obrót Detaliczny ma w całym kraju 130 BOK-ów. W ciągu dwóch lat w ramach projektu BOK 2.0 -zmodernizowano ich 50. Pozostałe mają być odnowione do 2021 roku.
Potentat na rynku
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo (PGNiG) jest spółką giełdową obecną w indeksie największych polskich firm, zajmującą się poszukiwaniami i wydobyciem gazu ziemnego oraz ropy naftowej, a także importem, magazynowaniem, sprzedażą i dystrybucją paliw gazowych i płynnych. Spółka sprzedaje gaz ziemny odbiorcom przemysłowym i ponad 6 milionom klientów indywidualnych.
Firma stawia na unowocześnianie świadczonych usług - posiada także elektroniczne biura obsługi klienta, gdzie wszelkie sprawy załatwiać można przez internet, bez wychodzenia z domu. BOK w Toruniu przy ul. Kościuszki 71 czynne jest codziennie w godz. 8-17.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?