Wracamy do tematu drzew wyciętych przy sklepie przy ul. Bażyńskich, dawniej działającym pod szyldem „Jubilat”. Sprawa zainteresowała wielu Czytelników. Jak informowaliśmy już w ,,Nowościach”, wycinka ma związek z rozbudową tej placówki handlowej. O tym, co się zmieni w sklepie zapytaliśmy jego właściciela, firmę Polomarket. Poniżej prezentujemy wyjaśnienia nadesłane przez jej przedstawicielkę.
Czytaj też:
Zarobki w wojsku 2019
Zarobki w policji 2019
Zarobki nauczycieli. Paski płacowe
Strategia sieci
- Zgodnie ze strategią sieci Polomarket, poza otwarciami nowych sklepów, skupiamy się na modernizacji naszych starszych placówek - podkreśla Ilona Rutkowska z biura prasowego Polomarketu. - Zmieniamy ich wystrój i oznakowanie, a także wymieniamy wyposażenie - w szczególności meble ekspozycyjne oraz urządzenia chłodnicze. Zakres modernizacji sklepu w Toruniu przy ulicy Bażyńskich zakłada także rozbudowę sklepu oraz wymianę wyposażenia, tj. regałów, stanowisk kasowych, urządzeń chłodniczych oraz oświetlenia, uwzględniając aktualne standardy sieci Polomarket. Z myślą o zmotoryzowanych klientach w trakcie remontu zostaną wykonane również miejsca parkingowe przed sklepem - Remont planowany jest na III kwartał br. Sklep będzie w tym czasie zamknięty przez około 30-40 dni. Wszystkie działania mają na celu poprawę komfortu oraz zapewnienie klientom jeszcze lepszych warunków do realizacji zakupów.
Zobacz też: Strefa płatnego parkowania się poszerzyła
Strefa płatnego parkowania się poszerzyła. Jej granice mogą ...
Weryfikacja naliczeń
- Jestem mieszkanką bloku przy ul. Targowej 47. Jakiś czas temu otrzymaliśmy pismo z Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej dotyczące podwyżki opłat za wodę. Kiedy spojrzałam na nowe ceny byłam w szoku - mówi pani Mirosława. - Wcześniej opłaty wynosiły 22 złote, teraz wzrosły. Na jakiej podstawie?
- Sprawa dotyczy rozliczenia kosztów podgrzania ciepłej wody użytkowej za ostatni kwartał 2018roku. Nas również zaskoczył nieoczekiwany wzrost kosztów, który wyniósł ponad 42 złote za metr sześcienny - mówi Karolina Wojciechowska z ZGM. - Przeprowadziliśmy weryfikację naliczeń dokonywanych przez system informatyczny, a także kontrolę budynku pod kątem ewentualnych strat ciepła. Ostatecznie okazało się, że koszty opłaty zmiennej za centralne ogrzewanie zostały błędnie przez system zaliczone na podgrzanie ciepłej wody użytkowej. Błąd został już skorygowany. Niewłaściwe rozliczenia zostały wycofane, a mieszkańcy otrzymają pisemne wyjaśnienie wraz z korektą. Koszt podgrzania wody wyniósł ostatecznie nieco powyżej 18 zł. Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy.
POLECAMY | Dołącz do grup na Facebooku:
Toruń Retro
Toruńskie Wiadomości, Ogłoszenia, Opinie
Wypadki i utrudnienia - Kujawsko-Pomorskie
Zobacz też: Stop agresji na drodze - odc. 5

Strefa Biznesu: Wypalenie zawodowe coraz większym problemem w Polsce
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?