MKTG SR - pasek na kartach artykułów
3 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
W obecnej sytuacji sieci handlowe powinny skoncentrować się...
fot. Szymon Starnawski /Polska Press

Wysoka inflacja sprzyja wzmocnieniu pozycji rynkowej sieci dyskontowych. Jeszcze łatwiej im konkurować cenowo i przez promocje

W obecnej sytuacji sieci handlowe powinny skoncentrować się na kilku kluczowych aspektach swojej działalności operacyjnej, by zadbać o zadowolenie klientów. Przede wszystkim powinny skupić się na towarach, które mają największy wpływ na budowanie percepcji cenowej wśród klientów. Istotną kwestią będzie także zwiększanie akcji promocyjnych i lojalnościowych, by klienci mieli przekonanie, że oferty, które otrzymują, stanowią faktyczną okazję zakupową. Komunikaty o promocjach i wyprzedażach będą tutaj odgrywać kluczową rolę.

Zobacz również

Osobowa skoda jechała al. Przyjaźni w Opolu. Nagle audi wjechało jej w tył

Osobowa skoda jechała al. Przyjaźni w Opolu. Nagle audi wjechało jej w tył

Wypadek na DK11 w Wielkopolsce. Droga jest zablokowana

Wypadek na DK11 w Wielkopolsce. Droga jest zablokowana

Polecamy

Nowa obowiązkowa naklejka w samochodzie. Jej brak oznacza kłopoty

Nowa obowiązkowa naklejka w samochodzie. Jej brak oznacza kłopoty

Nowości od Google budzą kontrowersje – podsłuchują i „kradną”?

Nowości od Google budzą kontrowersje – podsłuchują i „kradną”?

Mniej kradzieży w sklepach. „Ewidentny efekt zmiany prawa"

Mniej kradzieży w sklepach. „Ewidentny efekt zmiany prawa"