Z Adamem Małyszem się opłaca

Redakcja
Ponad 90,5 mln zł zarobiła marka Red Bull na wykorzystaniu wizerunku Adama Małysza w ciągu 10 lat współpracy z nim - oszacowała firma Pentagon Research.

Ponad 90,5 mln zł zarobiła marka Red Bull na wykorzystaniu wizerunku Adama Małysza w ciągu 10 lat współpracy z nim - oszacowała firma Pentagon Research.

Kwota ta to wyliczony ekwiwalent reklamowy obecności logo sponsora w telewizjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych podczas transmisji zawodów sportowych z udziałem Polaka.

Już w 2001 roku, kiedy Małysz wygrał Turniej Czterech Skoczni, a Red Bull zdecydował się na sponsorowanie zawodnika, ekwiwalent ten wyniósł 9,4 mln zł. Rekordową wartość 18,2 mln zł osiągnął w 2003 roku; w ub.r. wyniósł 12,3 mln zł.<!** reklama>

- 90,5 miliona to równowartość kilkuletniej kampanii reklamowej w telewizji o dużym zasięgu - mówi Michał Gradzik, research manager Pentagon Research.

Na współpracy z Małyszem skorzystały też: Idea, Atlas, Goplana, Audi, Winiary, Poczta Polska, Generali, Veka, Lotos, a ostatnio Tekanne.

Według Pentagon Research sam skoczek mógł w trakcie swojej kariery zarobić na reklamie ok. 20 mln zł.(presserwis.pl)

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie