Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Z assistance korzystamy już nie tylko na drodze

Maciej Badowski AIP
Najczęściej potrzebujemy pomocy przy awarii RTV/AGD, zalaniu oraz awarii komputera.
Najczęściej potrzebujemy pomocy przy awarii RTV/AGD, zalaniu oraz awarii komputera. Sławomir Kowalski
Korzystanie z assistance domowego w porównaniu do trzech pierwszych kwartałów 2016 roku wzrosło aż o 14 proc. W pierwszym kwartale 2017 roku nastąpił wzrost o 5 proc., w drugim o 15 proc., a w trzecim o 21 p.p.

- Sytuacja ta potwierdza pozytywny trend, który obserwujemy od kilku lat. Wśród Polaków wzrasta popularność assistance. Coraz więcej osób korzysta z usług pomocowych. W przypadku awarii sprzętu RTV/AGD, usterce instalacji energetycznej lub problemów z niedziałającym zamkiem w mieszkaniu lub aucie szybka interwencja to jeden telefon do naszego Centrum Operacyjnego. Tempo naszego życia jest bardzo intensywne dlatego w nagłych sytuacjach z prośbą o pomoc zwracamy się do fachowca. Dzięki temu zaoszczędzamy czas, a pomoc otrzymujemy bardzo sprawnie - mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.

Gdzie znajdziemy assistance domowe

Polisę zawierającą assistance domowe, które zapewni pomoc np. w przypadku awarii w mieszkaniu można kupić u agenta. Często jest ono również dołączane do produktów ubezpieczeniowo-finansowych takich jak karty kredytowe, rachunki bankowe oraz umów np. z firmami dostarczającymi energię.

- Od sześciu lat obserwujemy potrzeby klientów w zakresie assistance dołączanego do produktów ubezpieczeniowo-finansowych. Nasze badanie Rynek usług assistance widziany oczami klientów pokazuje, że usługi pomocowe, w tym assistance domowe, stały się instrumentem lojalizującym, podnoszącym atrakcyjność produktu bankowego i zachęcającym do wybrania oferty, która go zawiera. Badania rynkowe podkreślają, że klienci, którzy skorzystali z usług assistance wysoce je sobie cenią. Aż w 94 proc. przypadków są usługą pomocową usatysfakcjonowani. Zapewnienie klientom, nie tylko banków, dodatkowych, szerokich usług assistance bezpośrednio wpływa na wizerunek firmy i w szybki sposób buduje oraz umacnia ich lojalność. Zdecydowana większość posiadaczy assistance zauważa atrakcyjność tych usług, jako elementu, który dołączony jest do różnorodnych produktów – mówi ekspert.

Kiedy najczęściej korzystamy z assistance domowego

Nasi klienci najczęściej potrzebują pomocy przy awarii RTV/AGD (70 proc.), zalaniu (22 proc.) oraz awarii komputera (5 proc.).

- Należy pamiętać, że pakiety assistance różnią się zakresem oferowanych usług, limitami kwot na poszczególne rodzaje usług, ilością interwencji, które zapewnia ubezpieczyciel oraz sumą ubezpieczenia na wszystkie oferowane usługi. Warianty podstawowe zazwyczaj zawierają usługi związane z pomocą przy awarii RTV/AGD, PC oraz pomocą w domu w przypadku wystąpienia szkody powstałej wskutek zdarzeń losowych. W pakietach rozszerzonych znaleźć można np. dostęp do infolinii prawnej, organizację wizyty projektanta wnętrz, a w przypadkach gdy klient nie może mieszkać w miejscu swojego zamieszkania organizację i pokrycie kosztów zakwaterowania w hotelu – dodaje Ruszowski.

emisja bez ograniczeń wiekowychnarkotyki
Wideo

Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Z assistance korzystamy już nie tylko na drodze - Strefa Biznesu

Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska