Żacy promowali w Belgii włocławski ketchup

Fot. nadesłane
Studenci ekonomii Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej we Włocławku uczestniczyli w międzynarodowym programie „From Local to Global”.

<!** Image 2 align=none alt="Image 170955" >Studenci ekonomii Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej we Włocławku uczestniczyli w międzynarodowym programie „From Local to Global”. Ideą dwutygodniowej pracy nad projektem było przygotowanie strategii marketingowej wprowadzenia lokalnych produktów na rynki europejskie.

<!** Image 3 align=none alt="Image 170955" >W pracach uczestniczyło dziewięć zespołów z Austrii, Belgii, Cypru, Łotwy, Polski, Portugalii i Turcji. Włocławskie WSHE reprezentowane było przez czteroosobowy zespół w składzie: Barbara Deska, Angelika Gapinska, Krystian Kalinowski oraz Jacek Burmistrzak (wszyscy z II roku ekonomii). Nasi studenci pracowali nad promocją włocławskiego ketchupu. Zajęcia odbywały się w belgijskim Mons w Haute Ecole Provinciale de Hainaut.<!** reklama>

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie