Adam zakręci kołem fortuny

Marek Fabiszewski
Pożegnanie Adama Małysza z kibicami, skocznią i wyczynowym sportem, które nastąpi w tę sobotę w Zakopanem, bedzie ze wszech miar szczególne.

Pożegnanie Adama Małysza z kibicami, skocznią i wyczynowym sportem, które nastąpi w tę sobotę w Zakopanem, bedzie ze wszech miar szczególne.

Impreza „Skok do celu” rozpocznie się o 13.30, natomiast pierwsza seria pożegnalnego konkursu skoków Adama Małysza o 16.00. Organizatorzy spodziewają się pod Wielką Krokwią nadkompletu kibiców.

Ciekawe są zasady konkursu, które wymyślił sam Adam. Każdy zawodnik odda dwa skoki, ale zanim stanie na rozbiegu, zakręci kołem fortuny, na którym będą zaznaczone odległości od 120 do 134 m. Tę, którą wylosuje, będzie musiał osiągnąć. Jeśli wyląduje w miejscu, które ukazało się na kole otrzyma 100 pkt, jeżeli nie, to za każdy metr odstępstwa odejmie mu się 10 pkt. Każdy zawodnik w porozumieniu z trenerem będzie miał też możliwość wyboru belki startowej.

<!** reklama>Udział potwierdziło 16. skoczków. Oprócz samego Małysza oraz innych Polaków (m.in. Kamila Stocha) na liście startowej są Austriacy Gregor Schlierenzauer, Martin Koch i Thomas Morgenstern, Niemcy Martin Schmidt i Michael Uhrmann, Fin Matti Hautamaeki, Norweg Bjoern Einar Romoeren, Szwajcar Simon Ammann, Rosjanin Denis Korniłow oraz Czech Jakub Janda.

Na trybunach zasiądą dawni rywale Małysza ze skoczni Niemiec Sven Hannavald i Austriak Andreas Goldberger. Zaproszenie dostała również nasza najlepsza biegaczka narciarska Justyna Kowalczyk.

Udział w benefisie „Orła” z Wisły potwierdziły gwiazdy polskiej sceny muzycznej. Dla Małysza i jego kibiców zagrają i zaśpiewają Wilki, Brathanki, Blue Cafe, Kasia Wilk, Bracia, Zakopower, Pectus oraz Papa D.

Co czeka Małysza po sobotniej imprezie? Tomasz Redwan, specjalista od marketingu sportowego:

- Adam na początku swojej sportowej drogi był dość szorstki, niechętny mediom, a jego wartość marketingowa zależała tylko od wyników. Jednak z czasem z chłopca stał się mężczyzną, dojrzał, zmienił nastawienie do mediów. Na najtrudniejsze choćby pytania teraz odpowiada cierpliwie, spokojnie, ciekawie, z uśmiechem. Bez wątpienia jest dziś lepszym produktem marketingowym niż kilka lat temu i może liczyć na ciekawe propozycje.

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie