Biedronka i IKEA zmieniają zasady zakupów. Wszystko po to, aby przyciągnąć klientów. W jaki sposób? Przeczytajcie!
Szok! Co oni zrobili dla klientów: nowe oferty Biedronki i IKEI
- Zacieśniamy współpracę z „Glovo” (to firma kurierska działająca za pośrednictwem aplikacji – red.), dzięki czemu zamawianie i dostawa produktów do domów klientów będą się odbywały także w niedziele. Obecnie zakupy online przy użyciu aplikacji na smartfony są możliwe w 16 największych polskich miastach: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Płocku, Rzeszowie, Bydgoszczy, Toruniu, Olsztynie i Lublinie, gdzie współpracujemy z „Glovo”. Online sprzedawać będzie ponad 200 sklepów w tych 16 miastach - informuje Biuro Prasowe sieci sklepów „Biedronka”.
POLECAMYMiasto sprzedaje działki na Bielawach! Ceny od 2,1 do 2,4 mln zł
- Zakupy przez smartfon stają się coraz bardziej popularne, dlatego intensyfikujemy współpracę z „Glovo” - mówi Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny w sieci „Biedronka”, zapowiadając dalszy rozwój sprzedaży online.
POLECAMYTak oszczędza Toruń! Urzędnicy bez premii, część odejdzie z pracy. Znamy szczegóły