Biedronka i IKEA zmieniają zasady zakupów. Wszystko po to, aby przyciągnąć klientów. W jaki sposób? Przeczytajcie!
Szok! Co oni zrobili dla klientów: nowe oferty Biedronki i IKEI
Przez telefon klienci kupią produkty w tych samych cenach, po których są one aktualnie sprzedawane w sklepach. Będą też mogli korzystać z promocji, jakie są tam oferowane.
Kupujący poprzez aplikację „Glovo” do wyboru mają 1500 produktów spożywczych i kosmetycznych.
POLECAMYTak oszczędza Toruń! Urzędnicy bez premii, część odejdzie z pracy. Znamy szczegóły
Co zamawiają najczęściej? Na pierwszym miejscu popularności są... banany, na drugim filety z piersi kurczaka, a najniższy stopień podium należy do pomidorów malinowych. Najwięcej transakcji przy użyciu aplikacji „Glovo” zawierają klienci z Warszawy, Wrocławia i Krakowa, przy czym najwięcej na takie zakupy wydają klienci spod Wawelu. Gros zamówień przez smartfony składanych jest od godz. 11 do 14.
POLECAMYMiasto sprzedaje działki na Bielawach! Ceny od 2,1 do 2,4 mln zł