Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Chodzi też o kontakt

Justyna Wojciechowska-Narloch
Każdy, kto kiedyś dzwonił na infolinię, wie, że to nie jest przyjemne doświadczenie. Obcemu człowiekowi po drugiej stronie kabla trzeba najpierw udowodnić swoją tożsamość, a potem opowiadać o problemie.

[break]
Ten często okazuje się niekompetentny i przełącza rozmowę do kolegi. I wszystko zaczyna się od początku, a do wyjaśnienia sprawy wciąż daleko.

PRZECZYTAJ:Energetyczny koszmar pana Jana z Rubinkowa

Firmy tak wielkie jak Energa oszczędzają likwidując tradycyjne biura obsługi klienta, a w zamian uruchamiając infolinię. Zapominają jednak, że to nie jest to samo. Nawet najlepsza infolinia nie zastąpi bowiem bezpośredniego kontaktu, nie da możliwości wylania swych żalów, czego nierzadko potrzebują klienci.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska