[break]
Ten często okazuje się niekompetentny i przełącza rozmowę do kolegi. I wszystko zaczyna się od początku, a do wyjaśnienia sprawy wciąż daleko.
PRZECZYTAJ:Energetyczny koszmar pana Jana z Rubinkowa
Firmy tak wielkie jak Energa oszczędzają likwidując tradycyjne biura obsługi klienta, a w zamian uruchamiając infolinię. Zapominają jednak, że to nie jest to samo. Nawet najlepsza infolinia nie zastąpi bowiem bezpośredniego kontaktu, nie da możliwości wylania swych żalów, czego nierzadko potrzebują klienci.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?