Co da Toruniowi festiwal Camerimage? Jakie są oczekiwania miasta?
- Camerimage to marka rozpoznawalna, największy i najbardziej znany festiwal poświęcony sztuce autorów zdjęć. Z marką tą wiąże się ekwiwalent reklamowy szacowany na 20 mln zł. Szczegółowy pakiet świadczeń promocyjnych jest ustalany. Chodzi m.in. o rozmiar i lokalizację herbu miasta w katalogach, na plakatach i bilbordach, liczbę telewizyjnych i radiowych spotów reklamowych oraz inne formy promocyjne. Oczekujemy realizacji zobowiązań wizerunkowych wobec miasta jako gospodarza festiwalu na poziomie nie niższym niż w latach poprzednich - mówi Magdalena Stremplewska, rzeczniczka prezydenta Torunia.
Dziś jeszcze nie wiemy, jakie nazwiska ze świata filmu pojawią się na Camerimage w Toruniu.
Polecamy:
Toruńskie trojaczki. Historie potrójnego szczęścia
Juwenalia UMK 2019. Program Piernikaliów
Nowy, elektryczny rower miejski w Toruniu
Najpiękniejsze z toruńskich klubów
Jak zmieni się Park Tysiąclecia? Zobacz wizualizacje