Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Czytelnik narzeka na obsługę klienta w punkcie Energi

Michał Malinowski
- Chciałem tyko otrzymać rachunek za okres od połowy czerwca do końca lipca, tak aby móc się rozliczyć z lokatorem - żali się pan Tomasz.

- Chciałem tyko otrzymać rachunek za okres od połowy czerwca do końca lipca, tak aby móc się rozliczyć z lokatorem - żali się pan Tomasz.

Nasz Czytelnik z Podgórza wynajmuje mieszkanie lokatorom przy ul. Pod Dębową Górą. Z końcem lipca najemcy się zmienili, w związku z czym rencista zobowiązany był rozliczyć się z poprzednikiem m.in. za prąd. Problem jednak w tym, że wizyta w biurze obsługi klienta Energi przy ul. Czerwona Droga nie należała do zbyt przyjemnych.<!** reklama>

- Kiedyś, jak chodziłem do punktów obsługi przy ul. Żółkiewskiego, to nie było większych problemów - mówi pan Tomasz. - W związku z jakimiś zmianami w firmie już tam nie przyjmują i muszę się udawać do centrum miasta. To jednak nic w porównaniu z jakością usług, która jest świadczona przy ul. Czerwona Droga. Chciałem otrzymać fakturę za okres od 14 czerwca do 25 lipca. Jednak pani obsługująca mnie powiedziała, że jest to niemożliwe.

Jak dodaje pan Tomasz, możliwość uzyskania faktury będzie dopiero w sierpniu, gdy dojdzie do pomiaru liczników.

- Tak powiedziano mi w biurze obsługi, ale nie do końca mnie to zadowala - kontynuuje mieszkaniec Podgórza. - Chcę jak najszybciej rozliczyć się z poprzednim lokatorem, a nie mogę. Wiadomo, on mi też na słowo nie zaufa, bo musi mieć jakieś potwierdzenie. Za co są odpowiedzialne osoby pracujące w Enerdze, skoro nie potrafią wykonać prostej rzeczy? Powiem szczerze, że dla mnie jest to po prostu niezrozumiałe.

Z kolei sama spółka ma pewien pomysł na to, aby ułatwić życie takim klientom, jak pan Tomasz. Ma w tym pomóc EBOK czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (www.ebok.energa.pl). Poprzez rejestrację i późniejsze zalogowanie sie w systemie, klient może bezpłatnie sprawdzić stan swojego licznika.

- Usługa ta nic nie kosztuje - wyjaśnia Jakub Dusza, z biura prasowego Energi. - Jest to tzw. rozliczenie rzeczywiste, gdzie klient samodzielnie kontroluje stan licznika oraz poszczególnych urządzeń domowych, z reguły nie rzadziej niż raz w miesiącu. Polecam to rozwiązanie wszystkim klientom, z tego względu, że jest szybsze i o wiele bardziej wygodne. Ponadto, jest możliwość natychmiastowego wygenerowania faktury z systemu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska