Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

e Skywayem w Polskę. Toruń promuje się w innych miastach

Redakcja
Toruń na brak turystów nie narzeka. Jak zwiększy się ich liczba po kampanii?
Toruń na brak turystów nie narzeka. Jak zwiększy się ich liczba po kampanii? Grzegorz Olkowski
35 billboardów reklamujących Toruń i informujących o najważniejszych naszych wydarzeniach pojawi się w drugiej połowie roku na ulicach ośmiu miast.

Najwięcej, bo aż po siedem zawiśnie w Gdańsku i Łodzi. Pięć w Poznaniu i Olsztynie, cztery w Gdyni, trzy w Płocku i po dwa w Sopocie i Gnieźnie. Wybór tych ośmiu miast nie jest przypadkowy.
[break]
- Kampanię kierujemy przede wszystkim do mieszkańców ośrodków, których położenie i dogodne połączenie komunikacyjne dają duże szanse na pozytywny i szeroki odbiór toruńskiej oferty - twierdzi Aleksandra Iżycka, rzeczniczka prezydenta Torunia. - Konkretne miasta wybrano po analizach badań ruchu turystycznego w 2014 roku.
Zaproszenie do Torunia
Billboardy dedykowane będą konkretnym imprezom i informować będą o najciekawszych wydarzeniach kulturalnych, sportowych, oraz o innych ciekawych imprezach organizowanych w Toruniu. Jakich? Z naszych informacji wynika, że pojawi się na nich czerwcowe otwarcie Muzeum Toruńskiego Piernika, Święto Miasta, a także sierpniowy Bella Skyway Festival, który w ubiegłym roku przyciągnął rekordową liczbę uczestników. Wzięło w nim udział aż 300 tysięcy osób.
Efekty takich kampanii, choć prezentują się efektownie na zewnątrz, trudno jest zmierzyć.
- Liczymy, że wyjdzie nam to w ankietach prowadzonych przez Ośrodek Informacji Turystycznej - mówi Ewa Banaszczuk-Kisiel, p.o. dyrektora Wydziału Promocji, gdzie do tego typu kampanie przymierzano się już od kilku lat. - Treść biilboardów zmieniana będzie co najmniej raz w miesiącu tak, aby oferta na nich zamieszczona była aktualna i adekwatna do kalendarium toruńskich wydarzeń - mówi.
Ściągali z Lublina
Koszty przedsięwzięcia nie są jeszcze znane, albowiem miasto ogłosiło dopiero przetarg na firmę, która zajmie się przeprowadzeniem takiej billboardowej kampanii. Przy okazji ogłoszenia przetargu nie obyło się bez faux pas. Okazało się, że władze miasta przy konstruowaniu wzoru umowy i opisu całego zamówienia skorzystały z podobnego ogłoszenia Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej i Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. I to tak niestarannie. że w dokumentach pojawiły się nawiązania do Lublina. Całość trzeba było czym prędzej poprawiać.
Kampania promocyjna Torunia ma potrwać do końca 2015 roku.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska