Multimedia i Provident krzywdziły klientów. Wyroki: milionowe kary!
Multimedia i Provident krzywdziły klientów. Wyroki: milionowe kary!
Klientka : "Dlaczego zniknęło Fox Life i inne? Bo ja właśnie miałam takie kanały, które bardzo lubiłam i mi zniknęły seriale, które oglądałam. I jestem zła".
Zobacz też: Praca za ponad 5 tysięcy złotych w naszym regionie
Multimedia Polska (na infolinii): " To znaczy powiem pani tak. Nadawca się wycofał. My odgórnie zgłaszamy, tak? Bo klienci tutaj też, no nie tylko pani…, dużo klientów jest, którzy oglądali te kanały i teraz są źli, dlatego zgłaszamy to odgórnie. Być może te kanały powrócą , tak? Na razie są zastąpione innymi. Też no niektórzy się cieszą z tego powodu, tak? Jeżeli są dzieci w domu, to wiadomo, że jakieś bajkowe dodatkowo się przydadzą".
Zobacz również: Jak karmią w szpitalu w Toruniu
To jeden z wielu zarejestrowanych dialogów między niezadowolonym klientem a firmą Multimedia Polska, który był dowodem w sprawie. Mnóstwo osób z całej Polski, również z Torunia, doświadczyło nieuczciwego traktowania przez tę firmę. Podpisywały umowę z operatorem telewizyjnym, zachęcone ofertą pakietów z konkretnymi kanałami telewizyjnymi. W umowie już jednak zawartości programowej nie ujmowano. Potem firma, bez zapowiedzi, wycofywała niektóre programy, np. tak cenione jak National Geographic. Zastępowała je innymi, dając "w zamian" np. Republikę TV. Skargi nie pomagały. Jeśli niezadowolony klient chciał rozwiązać umowę, miał płacić karę.