Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nie rozmiar ma znaczenie

Redakcja
Rynek reklamowy powoli się cywilizuje. Mija na przykład czas, kiedy każdy asortyment reklamowała roznegliżowana modelka na zasadzie „sex sells” (seks się sprzedaje).

Domorośli producenci reklam często korzystali z kobiecych wdzięków. Dziś modelki reklamują głównie odzież i bieliznę, czyli jak być powinno. Również w innych aspektach branża reklamowa się uczy i dochodzi do wniosku, że nie rozmiar, ale jakość ma znaczenie.

PRZECZYTAJ:Porządki z reklamami w ulicznym krajobrazie

W natłoku pstrokacizny warto wyróżnić się formą i pomysłem. Zresztą najlepszym dowodem, co działa na klientów był ubiegłoroczny konkurs na szyldy - jedno z narzędzi Urzędu Miasta w walce z wszędobylską tandetą. Zabawę wygrał skromny mural.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska