Domorośli producenci reklam często korzystali z kobiecych wdzięków. Dziś modelki reklamują głównie odzież i bieliznę, czyli jak być powinno. Również w innych aspektach branża reklamowa się uczy i dochodzi do wniosku, że nie rozmiar, ale jakość ma znaczenie.
PRZECZYTAJ:Porządki z reklamami w ulicznym krajobrazie
W natłoku pstrokacizny warto wyróżnić się formą i pomysłem. Zresztą najlepszym dowodem, co działa na klientów był ubiegłoroczny konkurs na szyldy - jedno z narzędzi Urzędu Miasta w walce z wszędobylską tandetą. Zabawę wygrał skromny mural.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?