Miały one związek z budową estakady - największego obiektu inżynierskiego II odcinka trasy średnicowej i koniecznością „przerzucenia” go nad wspomnianą ulicą. Estakada umożliwi bezkolizyjny przejazd nad torami kolejowymi i tramwajowymi.
Utrudnienia w ruchu drogowym polegały na wyłączaniu jednego z pasów jezdni. Dzięki temu, bez konieczności całkowitego zamykania ulicy, możliwy był montaż konstrukcji podpór i dźwigarów ustroju nośnego estakady. Całość jest sukcesywnie betonowana.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?