Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Pan premier przy kasie [Z DRUGIEJ STRONY - OPINIE]

Ryszard Warta
Czy na zakupach w jednym ze sklepów sieci Lidl spotkamy premiera Mateusza Morawieckiego we własnej osobie?

W piątek, podczas wizyty w siedzibie Grupy Mlekovita, premier zachęcał do promowania polskich produktów i apelował, by w każdej sieci handlowej przynajmniej raz w tygodniu był „tydzień polski”.

Reakcja była błyskawiczna. Jak donosi money.pl, Maksymilian Braniecki, prezes zarządu Lidl Polska, napisał list do premiera, w którym podkreślił, że w jego sieci sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów to aż 70 procent obrotów, tak więc tydzień polski to oni mają na okrągło. Na koniec prezes zaprosił premiera.

Nie wiem, co z tych odwiedzin wyjdzie. Nie wiadomo też, jak długo jeszcze pokutować będzie mit, że w dużych sieciach trudno o polskie produkty. Inna rzecz, że rzeczywiście trudno je czasem rozpoznać i odkryć, że produkt sprzedawany pod obco brzmiącą marką powstaje w sąsiednim województwie. A szkoda, bo „wyrób krajowy” od dawna już nie kojarzy się nam z gorszą jakością. I bardzo dobrze.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska