24 i 25 marca w Toruniu odbędzie się III edycja konferencji marketingu sportowego „Sport Marketing Promotion”. To jedno z najważniejszych spotkań branży sportowej w Polsce.
<!** Image 2 align=none alt="Image 167981" sub="Jednym z prelegentów konferencji będzie Tomasz Redwan (na zdjęciu), specjalista w dziedzinie marketingu sportowego / Fot. Paweł Wiśniewski">Będzie to kolejna okazja do wymiany poglądów i doświadczeń z największymi specjalistami w naszym kraju. Podczas dwudniowej konferencji poruszone zostaną następujące zagadnienia:
- profesjonalizacja działań marketingowych w sporcie;
- kreowanie wizerunku sportowca oraz klubu sportowego;
- jak buduje się markę?
<!** reklama>- organizacja imprez sportowych oraz zarządzanie obiektem sportowym;
- profesjonalna współpraca sponsora i sponsorowanego;
- miasta, a sport;
Udział w konferencji potwierdzili już m.in. żeglarz Mateusz Kusznierewicz, dyrektor Tour de Pologne Czesław Lang, współwłaściciele federacji Konfrontacja Sztuk Walki: Martin Lewandowski i Maciej Kawulski, wiceszef Polsatu Sport - Paweł Wójcik, Tomasz Redwan, specjalista w dziedzinie marketingu sportowego oraz inni przedstawiciele tej branży.
- Cieszymy się, że impreza przyjęła się i jest ważnym elementem w kalendarzu polskiego sportu - powiedział Karol Lejman, współorganizator toruńskiej imprezy. - Jednym z naszych największych atutów jest skupienie się na polskim rynku i jego problemach. Wspólnie z prelegentami i uczestnikami staramy się kreować nowe rozwiązania.
Impreza zorganizowana zostanie w Hotelu Filmar.
Więcej informacji o konferencji oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej - www.smpromotion.pl.(sop)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?