Poczta Polska wprowadza nowe udogodnienia. Kto będzie obsługiwany poza kolejnością?

Paulina Błaszkiewicz
Paulina Błaszkiewicz
Klienci Poczty Polskiej korzystający z usług internetowych będą mogli liczyć na szybszą obsługę w blisko 400 placówkach pocztowych
Klienci Poczty Polskiej korzystający z usług internetowych będą mogli liczyć na szybszą obsługę w blisko 400 placówkach pocztowych Anna Kaczmarz
Klienci Poczty Polskiej korzystający z usług internetowych będą mogli liczyć na szybszą obsługę w blisko 400 placówkach pocztowych. Dodatkowo w największych miastach będą oni obsługiwani w placówkach poza kolejnością. W naszym regionie na takie udogodnienia mogą jednak liczyć tylko bydgoszczanie.

Nowa oferta Poczty Polskiej: kto skorzysta?

Z nowej oferty Poczty Polskiej będą mogli skorzystać klienci odbierający przesyłki w ramach usługi "Odbiór w Punkcie" oraz osoby wysyłające paczki dzięki platformie cyfrowej Envelo. Nowe rozwiązanie umożliwia wygodne nadawanie przesyłek bez potrzeby wydrukowania we własnym zakresie nalepki adresowej. W takiej sytuacji klient po podaniu numeru przesyłki zarejestrowanej w Elektronicznym Nadawcy otrzyma od pracownika obsługi wydrukowaną nalepkę. Z nowej oferty będą mogły skorzystać również ci, którzy chcą dokonać zwrotu nietrafionego zakupu. To szczególnie korzystne rozwiązanie dla osób, które nie mają drukarki - czytamy na stronie Poczty Polskiej.

ZOBACZ TAKŻE: Koza włamała się do skrzynki pocztowej i zjadła jej zawartość

Obsługa paczek ma być szybsza w blisko 400 placówkach pocztowych

Rozwiązanie typu fast track zostało wprowadzone w placówkach pocztowych m.in. w największych miastach Polski. W naszym regionie tylko w Bydgoszczy można skorzystać z takich udogodnień. Torunia czy Włocławka nie ma na liście placówek, gdzie klienci cyfrowi odbierający lub wysyłający przesyłkę KEP (kurierską, ekspresową i paczkę) będą obsługiwani poza kolejnością. Dedykowane okienko będzie oznaczone specjalną naklejką. Jak czytamy na stronie Poczty Polskiej, obsługa paczek nadanych przez system Elektronicznego Nadawcy lub platformę Envelo będzie szybsza w blisko 400 placówkach pocztowych.

- Poczta Polska stawia na cyfrowe rozwiązania. Spółka chce być nadal jednym z liderów rynku KEP w Polsce. W związku z tym oferujemy cały szereg usług i rozwiązań, które gwarantują sprawną i wygodną obsługę przesyłek. Jednym z takich rozwiązań jest Paczka+. Do końca roku wszyscy, którzy nadadzą Paczkę+ przy wykorzystaniu aplikacji elektronicznej otrzymają dodatkowy rabat. Usprawnienie obsługi paczek nadawanych w formie elektronicznej przez klienta to kolejne korzystne rozwiązanie dla osób, które cenią sobie wygodę – mówi Tomasz Zdzikot, prezes zarządu Poczty Polskiej.

Warto dodać, że usługi kurierskie, ekspresowe i paczkowe obsługujące sprzedaż internetową są wpisane w nową strategię Poczty Polskiej, w którą wpisany jest handel elektroniczny, popularnie zwany e-commerce.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie