Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

POGOTOWIE REPORTERSKIE. Mieszkanka ulicy Dekerta po raz kolejny nie otrzymała korespondencji

Paulina Błaszkiewicz
Paulina Błaszkiewicz
Nasza Czytelniczka reklamowała swój problem na Poczcie Głównej na Rynku Staromiejskim. „Nowości” też zwróciły się po wyjaśnienia. Czekamy na informacje. Fot.: Grzegorz Olkowski
Nasza Czytelniczka reklamowała swój problem na Poczcie Głównej na Rynku Staromiejskim. „Nowości” też zwróciły się po wyjaśnienia. Czekamy na informacje. Fot.: Grzegorz Olkowski
Nasza Czytelniczka twierdzi, że mieszka pod pechowym adresem, ponieważ poza rachunkami inna poczta do niej nie dociera, a jeśli już to z dużym opóźnieniem.

- Nie mam już siły na walkę z pocztą. Tuż przed świętami zadzwoniła do mnie siostra i zapytała, jak mi się podobały kartki świąteczne, które wysłała kilkanaście dni wcześniej. Do dziś nic nie dostałam, podobnie jak kart z życzeniami imieninowymi. Mam na imię Krystyna, więc łatwo sprawdzić, że od ich wysłania minął prawie miesiąc - mówi Czytelniczka.
[break]

Pechowy adres?

Mieszkanka ulicy Dekerta kilka razy zgłaszała już ten problem w Urzędzie Pocztowym na Rynku Staromiejskim, ale do tej pory nic się nie zmieniło. Listy, a zwłaszcza kartki z życzeniami świątecznymi, jak nie przychodziły, tak nie przychodzą.

- Nie wiem, co robić. Mam córkę w Anglii, która ostatnio chciała mi wysłać przesyłkę. Mam jej powiedzieć, żeby nic nie wysyłała, bo i tak jej nie dostanę? - pyta Czytelniczka.

Poczta sprawdzi

„Nowości” zgłosiły problem Poczcie Polskiej. Żaneta Czyżniewska z Biura Prasowego radzi, by sprawdzić szczegóły wysyłanych przesyłek i listów oraz zapewnia, że Poczta Polska zajmie się sprawą naszej Czytelniczki.

- Sprawę naszej klientki sprawdzamy i najszybciej jak to możliwe przekażemy informacje - mówi. - Odnośnie przesyłek zagranicznych - o wszelkich szczegółach ich wysyłania informujemy na naszej stronie internetowej. Przesyłki muszą spełniać określone warunki co do wagi, wymiarów i zawartości. Powinny być również właściwie zaadresowane. O tym, jak prawidłowo zaadresować kopertę w przypadku listów zwykłych, informujemy również na naszej stronie, ale nasi klienci mogą uzyskać wszelkie informacje na temat przesyłek, kontaktując się z Pocztą Polską telefonicznie, dzwoniąc pod numery telefonów: 43 842 06 00 lub 801 333 444 albo mailowo, pisząc pod adresem: [email protected].

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska