- Nie mam już siły na walkę z pocztą. Tuż przed świętami zadzwoniła do mnie siostra i zapytała, jak mi się podobały kartki świąteczne, które wysłała kilkanaście dni wcześniej. Do dziś nic nie dostałam, podobnie jak kart z życzeniami imieninowymi. Mam na imię Krystyna, więc łatwo sprawdzić, że od ich wysłania minął prawie miesiąc - mówi Czytelniczka.
[break]
Pechowy adres?
Mieszkanka ulicy Dekerta kilka razy zgłaszała już ten problem w Urzędzie Pocztowym na Rynku Staromiejskim, ale do tej pory nic się nie zmieniło. Listy, a zwłaszcza kartki z życzeniami świątecznymi, jak nie przychodziły, tak nie przychodzą.
- Nie wiem, co robić. Mam córkę w Anglii, która ostatnio chciała mi wysłać przesyłkę. Mam jej powiedzieć, żeby nic nie wysyłała, bo i tak jej nie dostanę? - pyta Czytelniczka.
Poczta sprawdzi
„Nowości” zgłosiły problem Poczcie Polskiej. Żaneta Czyżniewska z Biura Prasowego radzi, by sprawdzić szczegóły wysyłanych przesyłek i listów oraz zapewnia, że Poczta Polska zajmie się sprawą naszej Czytelniczki.
- Sprawę naszej klientki sprawdzamy i najszybciej jak to możliwe przekażemy informacje - mówi. - Odnośnie przesyłek zagranicznych - o wszelkich szczegółach ich wysyłania informujemy na naszej stronie internetowej. Przesyłki muszą spełniać określone warunki co do wagi, wymiarów i zawartości. Powinny być również właściwie zaadresowane. O tym, jak prawidłowo zaadresować kopertę w przypadku listów zwykłych, informujemy również na naszej stronie, ale nasi klienci mogą uzyskać wszelkie informacje na temat przesyłek, kontaktując się z Pocztą Polską telefonicznie, dzwoniąc pod numery telefonów: 43 842 06 00 lub 801 333 444 albo mailowo, pisząc pod adresem: [email protected].
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?