Włodarze miasta nie ukrywają, że to właśnie ta branża decyduje o jego atrakcyjności. Problemem są jednak finanse.
- Promocja Chełmży od lat ukierunkowana jest na turystykę weekendową. Jezioro Chełmżyńskie i ciekawe zabytki to tylko nieliczne walory, które świadczą o atrakcyjności naszego miasta i są doskonałym produktem turystycznym - zapewnia Jerzy Czerwiński, burmistrz Chełmży.
W tym roku miasto uczestniczy w akcji Unijny Paszport Turystyczny, który jest częścią kampanii promującej obiekty powstałe bądź zrewitalizowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.
- Poprzez takie działania oraz umieszczanie informacji o Chełmży na różnych stronach internetowych związanych z turystyką, jak również dzięki udziałowi w targach turystycznych, promujemy nasze miasto - dodaje Jerzy Czerwiński. - Sposób, w jaki to robimy jest na miarę naszych możliwości finansowych, a przy tym skuteczny, gdyż co roku w imprezach różnego rodzaju biorą udział nowi uczestnicy, którzy bardzo pozytywnie wypowiadają się o Chełmży. <!** reklama>
W najbliższym czasie nie należy się jednak spodziewać szeroko zakrojonych działań i kampanii promocyjnych. Wszystko przez pieniądze, których na ten cel nie ma zbyt wiele w miejskiej kasie.
- Istnieje wiele pomysłów na bardziej rozbudowaną promocję miasta, jednak ze względu na koszty zmuszeni jesteśmy do powielania tradycyjnych form - kończy Jerzy Czerwiński.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?