Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Polska sieć Chorten zagrozi „Żabkom” i „Biedronkom”?

Małgorzata Oberlan
Krzysztof Pakuła prezes grupy Chorten ma ambicje wprowadzić siec handlową do wszystkich polskich regionów. Na razie działa w połowie.
Krzysztof Pakuła prezes grupy Chorten ma ambicje wprowadzić siec handlową do wszystkich polskich regionów. Na razie działa w połowie. Materiały Prasowe
Chorten ma już 1160 sklepów w 8 województwach. Teraz podbija Kujawsko-Pomorskie. Pierwszą umowę sieć podpisała ze sklepem w Złotorii. Ale zdążyła też już przejąć 7 sklepów monopolowych w Bydgoszczy.

Dla klientów im większa konkurencja, tym lepiej. Ofensywy Chortenu obawiać się mogą jednak sklepy typu osiedlowego i dyskonty. Tym bardziej że sieć ruszyła w Kujawsko-Pomorskiem z impetem.

Od września Chorten zdążył już m.in. podpisać umowę z Romanem Walickim prowadzącym sklep w Złotorii k. Torunia i największą siecią sklepów monopolowych w Bydgoszczy - Marben - działającą pod szyldem Alkohole24h. Z zapowiedzi wynika, że to dopiero początek.

Zobacz także: Marsz równości: Za i przeciw

- Kujawsko-Pomorskie to duży obszar, gdzie w przyszłości możemy pozyskać nowych partnerów nie tylko w miastach takich jak Toruń czy Bydgoszcz, ale też w mniejszych miejscowościach. W tej chwili organizujemy przede wszystkim strukturę dystrybucyjną. Kujawsko-Pomorskie to ósmy region, w którym będziemy obecni, a docelowo chcemy objąć swoim zasięgiem całą Polskę - mówi Sylwia Olechno, dyrektor generalna Grupy Chorten.

Sklepy tej sieci sprzedają pieczywo, nabiał, owoce i warzywa, alkohol, a chwalą się stoiskami mięsnymi. Na partnerów zyskują handlowców niezrzeszonych, ale i nie gardzą przechodzącymi z innej franczyzy.

Więcej na kolejnej stronie >>>

Chorten powstał w 2009 r. na Podlasiu. Dziś ma już 1160 sklepów w 8 województwach. „W odróżnieniu od innych sieci oferujemy najlepsze warunki handlowe dla sklepów partnerskich. Otrzymują one profesjonalnie wykonaną wizualizację sklepu wraz z szyldami. Sklepy partnerskie posiadają decydujący głos co do asortymentu pojawiającego się w gazetce promocyjnej oraz korzystają z prostego w obsłudze systemu informatycznego” - tak sieć kusi kupców. Czy to wystarczy, by właściciele sklepów czy całych sieci podpisywali umowy? W naszym regionie pokaże to czas.

Przeczytaj również: Toruń za pół ceny już w najbliższy weekend

Tymczasem w Toruniu nowości dla amatorów zakupów nie brakuje. Galeria Plaza pochwaliła się właśnie, że na jej terenie otwarty zostanie salon EMPiK-u - trzeci w mieście. Sklep będzie się mieścił na parterze centrum, w lokalu o powierzchni 365 mkw. położonym w sąsiedztwie takich marek jak Massimo Dutti, Smyk, Sizeer i H&M. Salon podwoje otworzy pod koniec 2017 roku.

Z kolei drugie wielkie toruńskie centrum handlowe: Atrium Copernicus przy ul. Żółkiewskiego planuje kolejną rozbudowę. Od strony dawnego Energohandlu urośnie piętro w górę. Jeszcze nie zdradza, jakie marki pozyska.

NowosciTorun

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska