MKTG SR - pasek na kartach artykułów
5 z 6
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Minister poinformował, że rząd przygotuje wariant badania...
fot. Lukasz Gdak

Powrót uczniów do szkół. Na jakich zasadach? Które klasy? Jest wstępny plan

Minister poinformował, że rząd przygotuje wariant badania przesiewowego nauczycieli.

- Rozmawiamy o tym ze związkowcami, nauczycielami po to, żeby przed jeszcze powrotem ta grupa, która wracałaby do szkoły, była poddana badaniom na obecność koronawirusa. Chodzi o to, by nauczyciele sami byli pewni co do swojego zdrowia i pewni co do tego, że w tym środowisku nauczycielskim nie będą się wzajemnie zarażać - poinformował.

Nauczyciele będą jedną z pierwszych grup, którym zostanie zaproponowana szczepionka na koronawirusa.

- Nie będziemy tutaj w żaden sposób nakładać jakiegokolwiek obowiązku, natomiast nauczyciele są jedną z pierwszych grup obok lekarzy, pielęgniarek, służb, które są na pierwszym froncie walki z koronawirusem. Jest to cały czas uzgadniane na Rządowym Zespole Zarządzania Kryzysowego - dodał Czarnek.


CZYTAJ TAKŻE:

Półkolonie podczas ferii zimowych? Rząd mówi „tak”. Które dzieci można zapisać?

Premier zapowiada powrót dzieci do szkół. Podał datę

Zobacz również

Ponad 300 osób na Rzeczniowskim Rajdzie Rowerowym! Była świetna atmosfera [ZDJĘCIA]

Ponad 300 osób na Rzeczniowskim Rajdzie Rowerowym! Była świetna atmosfera [ZDJĘCIA]

Jastrzębianin na OLX chciał sprzedać bufor ciepła. Prawie stracił pieniądze...

Jastrzębianin na OLX chciał sprzedać bufor ciepła. Prawie stracił pieniądze...

Polecamy

Aptekarze z regionu o tabletce "dzień po": - Chodzi o odpowiedzialność za pacjentki

Aptekarze z regionu o tabletce "dzień po": - Chodzi o odpowiedzialność za pacjentki

Rozpoczęły się zapisy na Poland Business Run 2024. Ilość miejsc jest ograniczona

Rozpoczęły się zapisy na Poland Business Run 2024. Ilość miejsc jest ograniczona

Zapowiedź magazynu Nowości! Sprawdź, o czym piszemy!

Zapowiedź magazynu Nowości! Sprawdź, o czym piszemy!