Pub pusty, a licznik bije

Redakcja
Waldemar Wiśniewski od miesięcy nie prowadzi pubu. Energetyka uznała, że brak zużycia energii to efekt zepsutego licznika.

Waldemar Wiśniewski od miesięcy nie prowadzi pubu. Energetyka uznała, że brak zużycia energii to efekt zepsutego licznika.

Pan Wiśniewski kilka miesięcy temu zamknął lokal i do sierpnia 2010 zapłacił za prąd zgodnie ze wskazaniami.

- Od tego czasu stoi pusty, a zużycie prądu jest wykazywane tylko w taryfie nocnej, kiedy włącza się alarm - zapewnia nasz Czytelnik.

Pracownicy brodnickiego oddziału Energi stwierdzili, że wskazanie nie jest prawdziwe. Winą obarczyli licznik. Został wymieniony, a pan Wiśniewski obciążony sumą 236,94 zł. Czytelnik próbował reklamować fakturę. Chciał zapłacić zgodnie ze wskazaniem licznika. Bezskutecznie.
Sprawa ciągnie się od miesięcy. W marcu z odczytu wynikało, że do zapłaty powinno być 6 zł z taryfy dziennej i 6 zł nocnej. Czytelnik miał obawy, czy ponownie zostanie wymieniony licznik, a on dodatkowo
obciążony kosztami.

<!** reklama>- Klient korzystał z taryfy ze strefą tańszą w nocy i droższą w dzień - informuje Lidia Serbin-Zuba, rzecznik prasowy toruńskiego oddziału Energi-Operator. - Odczyt w grudniu wykazał, że zegar zliczał zużycie według stawki nocnej. Należało zatem zrobić korektę podziału na strefy w tej taryfie.

Wizyta energetyków 22 marca miała skontrolować zużycie energii po uwagach klienta. Proporcje w  dzień i w nocy wynosiły od grudnia do marca mniej więcej 50:50.

- Do zapłaty mam 69 złotych. Jeden z pracowników energetyki radził, żeby zgłosić, że budynek stoi pusty, to unikniemy opłat - mówi Waldemar Wiśniewski - W biurze klienta okazało się, że można jedynie odciąć licznik.

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

g
greg
skoro stwierdzili ze zepsul sie licznik to niech wymienia na swój koszt a nie obciazaja klienta brak słow sprawa powinna trafic do biura rzecznika konsumetow
k
kejstut
A może po prostu założyć licznik przedpłatowy?
Dodaj ogłoszenie