Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Te samochody możesz bez obaw kupować. Są najmniej awaryjne w swojej klasie. Sprawdź

mfred
Jak kupić używany samochód i rzadko odwiedzać mechanika? Jednym ze sposobów jest przeglądanie raportów awaryjności przygotowywanych przez ADAC, czyli niemiecki automobilklub. Jak w  trzyletnie miejskie samochody? Który model jest najmniej awaryjny? Zobaczcie!>>>>>>
Jak kupić używany samochód i rzadko odwiedzać mechanika? Jednym ze sposobów jest przeglądanie raportów awaryjności przygotowywanych przez ADAC, czyli niemiecki automobilklub. Jak w trzyletnie miejskie samochody? Który model jest najmniej awaryjny? Zobaczcie!>>>>>>
Jak kupić używany samochód i rzadko odwiedzać mechanika? To marzenie kierowców, którzy mają zamiar nabyć auto z tzw. drugiej ręki. Jak zatem znaleźć najmniej awaryjne samochody? Jedni radzą się znajomego mechanika, inni przeglądają raporty awaryjności. Jeden z takich raportów przygotowuje ADAC, czyli niemiecki automobilklub. Jak w nim wypadły stosunkowo młode, bo trzyletnie małe samochody? Który model jest najmniej awaryjny? Zobaczcie!

Najmniej awaryjne samochody

Decydując się na zakup używanego samochodu trzeba liczyć się z możliwymi komplikacjami. Cała sztuka polega na tym, by znaleźć model, który będzie najmniej awaryjny.

Żeby wybrać ten model, który będzie w miarę bezawaryjny warto przed zakupem zapoznać się z różnego rodzaju rankingami awaryjności aut. Jeden z takich rankingów tworzy ADAC, czyli niemiecki automobilklub. W przeciwieństwie do
innych rankingów, które bazują na przeglądach technicznych - ten tworzony jest na podstawie interwencji i napraw dokonywanych przez mobilnych mechaników ADAC. Automobilklub posiada własną, rozbudowaną sieć pomocy drogowej. Są to mobilne warsztaty, wyposażone w zestawy narzędzi i urządzeń pomiarowych, w tym uniwersalne komputery diagnostyczne, pomagające nieść skuteczną pomoc techniczną kierowcom w sytuacjach awaryjnych.

Które małe samochody trzyletnie okazały się najmniej awaryjne? Sprawdź TUTAJ

Polecamy

Najczęstsze przyczyny awarii

  • Ponad 40 proc. interwencji związanych było z usterką akumulatora - aż 43,2 proc. skorzystało z takiej naprawy.
  • Usterki silnika lub elektroniki to 23,8 proc. interwencji.
  • 10,4 proc. było wzywanych do usterki alternatora, rozrusznika, instalacji elektrycznej i oświetlenia.
  • Problemy z oponami (8,4 proc. wyjazdów)
  • Problemy z zamkiem immobilizerem lub stacyjką (7,2 proc)

Każdy model dostał dla konkretnego rocznika oddzielny współczynnik – to liczba interwencji na 1000 egzemplarzy. W niemieckim zestawieniu każdemu spośród 155 sklasyfikowanych modeli samochodów przyznano ocenę liczbową. Im jest ona niższa, tym lepiej. Modele w zależności od wielkości zostały podzielone na kategorie, ale nie są to tradycyjne segmenty stosowane w motoryzacji. Zobaczcie jak w tym zestawieniu wypadają małe pojazdy z 2020 roku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska