TOP 7. Za to Inspekcja Transportu Drogowego najczęściej wlepia kary! Sprawdź, ile może zapłacić
Nieaktualne badanie techniczne
Tak jak w przypadku ciężarówki z Turcji, której ogumienie miało dziury, poza tym w kabinie kierowcy była również pęknięta szyba.
W podobnym fatalnym stanie były ogumienie innego pojazdu zatrzymanego w tym roku przez ITD.
Poza tym analiza danych pochodzących z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców (CEPiK) ujawniła, iż ostatnie badanie techniczne pojazdu wykonane było w grudniu 2018 roku. A w lutym ubiegłego roku ten sam pojazd uczestniczył w zdarzeniu drogowym, po którym funkcjonariusze policji, z uwagi na zagrożenie bezpieczeństwa, zatrzymali elektronicznie dokument dopuszczający pojazd do ruchu drogowego.
Czytaj dalej. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE
POLECAMY TAKŻE:
Toruń bierze się za gapowiczów! Ich kary to ponad milion złotych
Zakaz wjazdu aut z silnikim Diesla do centrów miast w Polsce