Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zmieniają się zasady, problemy zostają te same

Szymon Spandowski
Szymon Spandowski
W kolejce po prąd człowiek może czasem stracić całą swoją energię i bardzo dużo cennego czasu

PROBLEM:

- Mam u siebie licznik przedpłatowy - opowiada nasz Czytelnik z Wrzosów. - Kiedyś szedłem do energomatu, brałem kwitek i wszystko załatwiałem bez prowizji. Teraz się to pozmieniało, energomaty zniknęły, przy Cinema City Energa otworzyła jednak punkt obsługi klienta. Pomyślałem sobie, świetnie, będę miał bliżej do kasy. Poszedłem więc na Szosę Chełmińską. Tam jednak okazało się, że nie mogę zapłacić za energię elektryczną, ponieważ ten punkt akurat kasy nie posiada. Pojechałem zatem na plac Skarbka, gdzie punkt był jednak zamknięty i ostatecznie więc wylądowałem przy ulicy Bema, gdzie kasa owszem była, ale gdzie było również strasznie dużo ludzi. Musiałem czekać w ogromnej kolejce!

WYJAŚNIENIE:

<!** reklama>W punkcie przy Cinema City rzeczywiście nie ma kasy, ta funkcjonuje już tylko przy ul. Bema - przyznaje Lidia Zuba, rzeczniczka toruńskiej Energi. - Jeśli chodzi o zakup energii, wdrażamy inne rozwiązania. Można ją kupić na przykład w dużych sklepach i stacjach benzynowych, można ją też nabyć przez telefon. Opłaty pobierane w tej sytuacji są na ogół mniejsze od ceny biletu autobusowego.

Pogotowie reporterskie „Nowości” czynne w Toruniu przy ul. Podmurnej 31 od pon. do pt w g. od 13 do 16, tel. 611-81-33.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska