reklama

Statyczny stretching na zakończenie treningu. Jest równie ważny jak rozgrzewka

RZaktualizowano 
pixabay.com
Równie ważne jak rozgrzewka przed treningiem jest rozciąganie po wysiłku fizycznym.

Wiele osób zaniedbuje tę część treningu, tymczasem jest ona potrzebna, by mięśnie się zregenerowały i byśmy zapobiegli kontuzjom.

Najlepiej gdy stretching trwa około 10-15 minut i skupia się na tych partiach ciała, które podczas treningu wykonywały największą pracę.

Jeśli chodzi o rozluźnienie mięśni - najlepsze będzie rozciąganie statyczne. Polega na utrzymaniu statycznej pozycji rozciągnięcia mięśni przez określony czas (15-30 sekund).

W ten sposób uelastyczniamy mięśnie i ścięgna, zapobiegamy skurczom.

Flesz - nowi marszałkowie Sejmu i Senatu, sukces opozycji

Wideo

Materiał oryginalny: Statyczny stretching na zakończenie treningu. Jest równie ważny jak rozgrzewka - Echo Dnia Świętokrzyskie

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3