[break]
Trudno uwierzyć, by klienci powodowali takie zdarzenia celowo. Zwykle jest to wynik nieuwagi, pośpiechu bądź tłoku, który wciąż w sklepach się zdarza (szczególnie przed świętami i weekendami).
PRZECZYTAJ:Jajka z niespodzianką warte 250 zł
Bardzo dobrą praktyką wydaje się więc rezygnacja ze ścigania tych kupujących, którym przydarzyła się sklepowa stłuczka, tym bardziej że sieci handlowe są zwykle dobrze ubezpieczone i przygotowane na tego typu straty, mają je wliczone w koszty działalności. Tego samego nie można powiedzieć o klientach, dla których często liczy się każdy grosz. I to dosłownie.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?