Toruński producent, firma Youartme, sprzedaje świece „Candellana” na całym świecie, głównie do Stanów Zjednoczonych, gdzie klienci je pokochali. Na dniach do USA wypłynie kontener wypełniony tysiącami świec. Jeszcze nie dopłynęły, a wszystkie są już na pniu sprzedane.
Za sprawą agencji Global Merchendising Services „Candellana” produkuje świeczki m.in. dla sławnych zespołów muzycznych: Behemoth, Slayer, Motörhead, a Perfect Circle czy Ghost. Ponadto wśród odbiorców są też m.in. Facebook, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo oraz Muzeum Powstania Warszawskiego.
Zobacz także: Basen przy św. Józefa już otwarty. Inwestycja pochłonęła łącznie 4,5 mln zł [ZDJĘCIA]
Co jest takiego wyjątkowego w świeczkach „Candellany”? Jedynym ograniczeniem ich kształtów jest wyobraźnia. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii, firma z Torunia produkuje cudeńka o rozmaitych kształtach.
- Dla nas każdy kształt jest wyzwaniem i przygodą. Dzięki wykorzystywaniu technologii 3D jesteśmy w stanie stworzyć świeczki w unikalnych kształtach - mówi Marek Kaliński, założyciel firmy Youartme, właściciel marki „Candellana”. - Wśród sztandarowych produktów są świece lakierowane o kształcie, np. czaszki, dłoni, jabłka czy nawet Pałacu Kultury oraz zapachowe świece w kształtnej obudowie, której również można nadać dowolny kolor, nawet teksturę betonu.
Zobacz także: Najpopularniejsze imiona dla chłopców w 2017 roku [NAJNOWSZE DANE]
Świeczki jako modny gadżet i element wyposażenia cieszą się coraz większą popularnością, na czym korzysta młoda firma z Torunia. Początkowo firma produkowała 30 świeczek miesięcznie, obecnie jest to 500 produktów dziennie, a pracownicy i tak uwijają się jak w ukropie, żeby wyrobić się z zamówieniami.
- Chętnie współpracujemy z zespołami z całego świata, artystami, influencerami. Zgłaszają się do nas, bo potrzebują stylowego gadżetu, bądź produktu uzupełniającego ofertę, który naprawdę robi wrażenie. Ktoś życzy sobie świeczkę w kształcie torebki, szminki, piłki, kotka, pieska, czaszki czy statku kosmicznego? Nie ma problemu! - zapewnia Marek Kaliński. - Świeczki są doskonałym pomysłem, jest na nie popyt, sprzedają się świetnie.
Na Wydziale Sztuk Pięknych UMK w Toruniu „Candellana” zaprezentowała wczoraj stoisko, które będzie promować Polskę podczas międzynarodowych targów m.in. we Francji, USA i Dubaju.
Z drugiej była to okazja, żeby na ręce prof. Elżbiety Basiul, dziekana Wydziału Sztuk Pięknych UMK, przekazać voucher naukowy. Dzięki współpracy firmy z uczelnią, studenci UMK będą mogli odbywać staże w „Candellanie”.
O firmie napiszemy więcej w magazynowym wydaniu „Nowości”.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?