Urząd miasta się rozrasta

Małgorzata Oberlan
Małgorzata Oberlan
Dodaj komentarz:
Udostępnij:
Prezydent szuka dyrektorów Wydziału Promocji oraz Wydziału Komunikacji Społecznej i Informacji. Chce nowych ludzi, spoza magistratu. Oczekuje wysokich kwalifikacji i... entuzjazmu.

Prezydent szuka dyrektorów Wydziału Promocji oraz Wydziału Komunikacji Społecznej i Informacji. Chce nowych ludzi, spoza magistratu. Oczekuje wysokich kwalifikacji i... entuzjazmu.

<!** Image 2 align=none alt="Image 167762" sub="W Wydziale Promocji mają powstać trzy nowe stanowiska, między innymi ds. wydawnictw promocyjnych. Na zdjęciu: Aleksandra Iżycka i Małgorzata Litwin z magistratu przeglądają dotychczasowe wydawnictwa urzędu / Fot. Jacek Smarz">Po wygranych wyborach i zaprzysiężeniu na prezydenta Michał Zaleski zabrał się za zmianę struktury organizacyjnej Urzędu Miasta. Przedstawiony w grudniu plan wszedł w życie z początkiem 2011 roku. Zupełnie nowymi jednostkami w magistracie są kancelaria prezydenta, Wydział Promocji oraz Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji (WKSiI). Właśnie ogłoszono konkursy na dyrektorów tych wydziałów.

<!** reklama>- Wcześniej funkcjonował jeden Wydział Współpracy Zewnętrznej i Informacji, pod kierownictwem Andrzeja Pietrowskiego. Zmiany mają służyć rozdzieleniu ważnych dziedzin funkcjonowania miasta i wychodzeniu naprzeciw potrzebom mieszkańców. Stąd, między innymi, nowe stanowiska do spraw konsultacji społecznych z mieszkańcami czy współpracy z ngo-sami, czyli organizacjami pozarządowymi - wyjaśnia Aleksandra Iżycka, rzeczniczka prezydenta. - Niektóre stanowiska obsadzimy poprzez nabór wewnętrzny. Dyrektorów wydziałów prezydent szuka jednak na zewnątrz. Chce nowych ludzi, spoza magistratu. Oczekiwania wobec kandydatów są zresztą tak wysokie, że mielibyśmy kłopot ze znalezieniem odpowiednich osób w urzędzie.

Od dyrektora WKSiI prezydent oczekuje wyższego wykształcenia humanistycznego i pięcioletniego stażu pracy. Za niezbędne uznaje doświadczenie w kreowaniu polityki informacyjnej we współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz w kierowaniu zespołem. Dyrektor ma znać specyfikę pracy mediów, być osobą kreatywną, potrafić pracować pod presja czasu, a także posiadać „entuzjazm i zapał do pracy”.

Kim będzie kierować? Dziewięcioma osobami (łącznie z rzecznikiem) z rozwiązanego wydziału oraz nowymi urzędnikami. Dodatkowe stanowiska utworzono ds. konsultacji projektów miejskich, współpracy z ngo-sami oraz ds.spotkań z mieszkańcami, wydawnictw informacyjnych i badań społecznych.

Dyrektor Wydziału Promocji natomiast będzie odpowiedzialny przede wszystkim za kreowanie i realizowanie polityki promocyjnej miasta. Najlepiej, by oprócz dyplomu magistra legitymował się studiami podyplomowymi z zakresu zarządzania lub public relations. Kandydat musi mieć doświadczenie w promocji, współpracy z agencjami reklamowymi i wydawcami. Oczywiście, powinien znać języki obce. Kierować będzie nie tylko 6 osobami z rozwiązanego wydziału. - Tu powstana trzy nowe stanowiska: do spraw strategii promocji Torunia, identyfikacji wizualnej oraz wydawnictw promocyjnych magistratu - zapowiada Aleksandra Iżycka.

WARTO WIEDZIEĆ

  • Zainteresowani stanowiskami dyrektorów Wydziału Komunikacji Społecznej i Informacji oraz Wydziału Promocji mają czas do 11 i 15 marca (w kolejności wym. wydziałów), by zgłaszać się do magistratu.
  • W obu wypadkach kandydatów oceniać będzie komisja pod przewodnictwem wiceprezydenta Zbigniewa Fiderewicza.

  • Zwycięzcy konkursów liczyć mogą na pensje rzędu 7,5 tysiąca zł brutto.

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie