Zdaniem Wiolety Derkowskiej, pracownika PIT, to zasługa działań promocyjnych podjętych wspólnie na różnych płaszczyznach. Ostatnio pani Wioleta wystąpiła w programie „Region pełen lata”, gdzie na żywo zachęcała do zwiedzania Chełmży.
- Nasz punkt działa zaledwie drugi sezon i potrzebna jest promocja o różnym zasięgu - mówi Wioleta Derkowska. - Dla naszych mieszkańców mamy atrakcje przewidziane przez cały rok. Począwszy od zwiedzania naszych zabytków, poprzez lekcje historyczne, a skończywszy na konkursach edukacyjnych związanych z naszą lokalna historią.
Z kolei z informacją dla turystów z dalszych stron Polski trzeba dotrzeć poprzez Internet.
- Mamy cały czas aktualizowaną stronę internetową i portale społecznościowe - dodaje Wioleta Derkowska. - Miasto zainwestowało także w foldery oraz mapy tłumaczone na język angielski i niemiecki. Jesteśmy przygotowani do przyjęcia nawet bardzo wymagających turystów.
Dotychczas PIT odwiedziło około 500 osób.
- Najbardziej cieszy fakt, że już jesteśmy zauważalni - kontynuuje pani Wioleta. - Zdajemy sobie sprawę, że do pełni szczęścia czeka nas jeszcze wiele pracy i czasu, ale najważniejsze, ze idziemy w dobrym kierunku, a Chełmża ma na tyle duże walory rekreacyjno-turystyczne, aby ja zauważyć nie tylko w regionie - kończy nasza rozmówczyni.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?