Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Co się w tym telewizorze wyprawiało...

Małgorzata Oberlan
Małgorzata Oberlan
Małgorzata Oberlan Jacek Smarz
Nie podoba Ci się operator? To go zmień! Łatwo powiedzieć... Klienci wkurzeni albo już po prostu zmęczeni postawą Multimediów Polska, gdy chcieli to robić przedterminowo, musieli bulić.

Osobiście znam takich, którzy mimo brzydkich zagrywek spółki umów nie rozwiązywali. Na smyczy trzymała ich właśnie wizja płacenia kary, którą firma elegancko odkreśla terminem: „zwrot udzielonej ulgi”.

Orzeczenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na razie daje klientom tej firmy moralną satysfakcję. Firma grała nie fair, bo żonglowała kanałami telewizyjnymi. Wyłączała jedne, a włączała drugie (niekoniecznie podobne tematycznie). „Zapominała” przy tym o pisemnym poinformowaniu części klientów. Wszystkim natomiast rozwiązującym z tego powodu przedterminowo umowy naliczała wspomniane „zwroty ulg”.

PRZECZYTAJ:Multimedia ukarane! Pieniądze do zwrotu

PRZECZYTAJ:Przy zmianach pakietu TV konsument ma prawo zerwać umowę bez kosztów

I było to nie tylko brzydkie, ale i niezgodne z przepisami - orzekł urząd. Teraz spółka powinna przeprosić i zwrócić ludziom pieniądze. A do tego zabulić 4,8 mln zł kary. Czy to zrobi? Na pewno się nie kwapi do tego, skoro się odwołuje.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska