Osobiście znam takich, którzy mimo brzydkich zagrywek spółki umów nie rozwiązywali. Na smyczy trzymała ich właśnie wizja płacenia kary, którą firma elegancko odkreśla terminem: „zwrot udzielonej ulgi”.
Orzeczenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na razie daje klientom tej firmy moralną satysfakcję. Firma grała nie fair, bo żonglowała kanałami telewizyjnymi. Wyłączała jedne, a włączała drugie (niekoniecznie podobne tematycznie). „Zapominała” przy tym o pisemnym poinformowaniu części klientów. Wszystkim natomiast rozwiązującym z tego powodu przedterminowo umowy naliczała wspomniane „zwroty ulg”.
PRZECZYTAJ:Multimedia ukarane! Pieniądze do zwrotu
PRZECZYTAJ:Przy zmianach pakietu TV konsument ma prawo zerwać umowę bez kosztów
I było to nie tylko brzydkie, ale i niezgodne z przepisami - orzekł urząd. Teraz spółka powinna przeprosić i zwrócić ludziom pieniądze. A do tego zabulić 4,8 mln zł kary. Czy to zrobi? Na pewno się nie kwapi do tego, skoro się odwołuje.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?