Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Dlaczego nie otrzymałam z kablówki żadnego powiadomienia o zaległościach? - zastanawia się pani Maria [POGOTOWIE REPORTERSKIE]

Tomasz Wersocki
Telewizja Kablowa Toruń ma konkretne procedury w przypadku zaległości
Telewizja Kablowa Toruń ma konkretne procedury w przypadku zaległości SłAwomir Kowalski / Polska Press
Czytelniczka systematycznie opłaca rachunki za telewizję kablową. Zdziwiła się jednak, gdy na ekranie ukazała się informacja - brak dostępu.

Pani Maria od kilku lat korzysta z usług tego samego operatora telewizji cyfrowej w Toruniu. Do tej pory nigdy nie miała problemu z dostępem do kanałów telewizyjnych.

Coś poszło nie tak
- Wieczory zwykle spędzamy przed ekranem telewizora. Przeglądając poszczególne kanały okazało się, że dostępnych jest zaledwie kilka, a reszta została zakodowana - mówi nasza Czytelniczka. - Po chwili spojrzałam do skrzynki mailowej, na którą przychodzą informacje o kolejnych wystawionych fakturach. Jednak, aby zobaczyć czy nie zalega się z opłatami, trzeba zalogować się do swojego konta na specjalnej stronie. Dopiero tam okazało się, że mam pokaźne zaległości. Dlaczego nikt z kablówki nie przysłał mi żadnego powiadomienia? Nie otrzymałam SMS-a, maila czy listu. Od razu uregulowałabym należność.

**POLECAMY GORĄCO!
Ceny za ślub w kościołach CENNIKI

Magda Gessler i Kuchenne Rewolucje w regionie!

Ranking szkół jazdy
Najładniejsze dziewczęta z tegorocznych studniówek**

Kablówka informuje
- Gdybym miał konkretne dane osoby, która zgłaszała problem, byłoby mi łatwiej odnieść się do sprawy zasygnalizowanej przez Państwa Czytelniczkę. Ogólnie rzecz ujmując w Telewizji Kablowej Toruń obowiązują konkretne procedury windykacyjne. Po pierwsze jeżeli ktoś faktycznie zalega z opłatami, to otrzymuje o tym informację. Ponadto na fakturze zawsze znajduje się saldo, więc nie sposób nie zauważyć zaistniałego zadłużenia. Nigdy nie wyłączamy usług bez uprzedzenia. Już przy jednomiesięcznej zaległości w opłatach wysyłamy informacje i monity o terminie spłaty zaległości i zagrożeniu wyłączenia usług. Oczywiście dzieje się to automatycznie poprzez SMS-y, wiadomości mailowe lub pisemnie. Nawet gdyby wystąpiła jakakolwiek pomyłka z naszej strony, to takie sprawy zawsze można rozwiązać na przykład dzwoniąc na call center lub do Biura Obsługi Abonenta. Po uregulowaniu zaległości natychmiast przywracamy usługi - tłumaczy Janusz Żółtowski, prezes Telewizji Kablowej Toruń.

Interwencje toruńskich policjantów w nieoznakowanym radiowozie BMW

NowosciTorun

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska