<!** Image 2 align=none alt="Image 219157" sub="[Fot. Janusz Milanowski]">
MAKRO Cash & Carry to samoobsługowa hurtownia dla przedsiębiorców i ludzi biznesu. W Polsce firma powstała w 1994 r. Natomiast halę w Toruniu otwarto w 2007 r.
W Grodzie Kopernika MAKRO aktywnie działa na rynku lokalnym nie tylko w sektorze handlowym. Firma stara się zaistnieć wśród lokalnej społeczności współorganizując różnego rodzaju wydarzenia, m.in. Plażę Gotyku, Święto Ulicy Szerokiej, Wigilię na Rynku Nowomiejskim i wiele innych. Aktualnie planowana jest po raz kolejny „Korona Smakosza”, która odbywa się równolegle z akcją „Weekend za pół ceny”. <!** reklama>„Korona Smakosza” to plebiscyt, w którym wyróżniane są najbardziej lubiane i cenione wśród klientów lokale gastronomiczne. W ubiegłorocznej edycji „Korony Smakosza” udział wzięły 53 lokale, spośród których zostali wyłonieni zwycięzcy w 9 kategoriach, a także nagrodzeni zostali klienci restauracji biorący udział w głosowaniu. W tym roku „Korona Smakosza” odbędzie się w dniach 27-29 IX. Już teraz zapraszamy do odwiedzenia toruńskich lokali w ten wrześniowy weekend.
Najważniejsze atuty
MAKRO oferuje produkty najwyższej jakości oraz rozwiązania dla firm po możliwie najniższych cenach. W halach znajduje się różnorodna oferta artykułów spożywczych i przemysłowych. Asortyment MAKRO to ponad 40 tys. produktów, które pozwalają całkowicie zaspokoić codzienne potrzeby biznesowe, zaoszczędzić czas i pieniądze. Dzięki bezpośredniej współpracy z producentami, efektywnej organizacji oraz niewielkim marżom oferowane ceny produktów utrzymywane są na niskim poziomie
Najważniejszy jest klient
Klienci MAKRO najbardziej cenią sobie samoobsługowy charakter firmy. Przyciąga ich zarówno cena jak i dobra jakość oraz różnorodność produktów. MAKRO odbierane jest przez nich jako firma pomocna i godna zaufania. Do sukcesu przyczyniło się na pewno nawiązanie dobrych i przyjacielskich kontaktów z klientami. To oni są dla firmy najważniejsi, dlatego wszelkie zmiany wprowadzane są z myślą o ich potrzebach. Bardzo prężnie rozwijają się także marki własne, których asortyment z roku na rok rośnie.
Sukcesy
MAKRO od 2011 prowadzi franczyzową sieć sklepów ODIDO, która ma już 2000 sklepów. Istnieje także sklep internetowy MAKRO Biuro Online.
W tym roku MAKRO otrzymało „Złoty Paragon” w kategorii „Najlepsza hurtownia Cash & Carry”. Ponadto po raz kolejny firmie przyznano wyróżnienie w rankingu „Idealny Pracodawca”, przygotowywanym na podstawie wyników badania Uniwersum Student Survey. Warto wiedzieć, że w tym roku wzięło w nim udział 15 tys. studentów kierunków biznesowych, inżynieryjnych, medycznych i humanistycznych.
Powodem do dumy jest też statuetka Lindusia od dyrekcji III LO im Bogusława Lindego w Toruniu w kategorii Partner Szkoły. Toruńskie MAKRO otrzymało ją w uznaniu za zaangażowanie i kilkuletnią współpracę przy organizacji WOŚP.
Patrząc w przyszłość
Celem firmy jest dalsze realizowanie naszego hasła „MAKRO, Twój Partner w biznesie!”. MAKRO nadal chce wspierać swoich klientów - przedsiębiorców - i być dla nich oparciem w trudnej sytuacji rynkowej. Dodatkowo, wciąż rozwija się sieć franczyzowa ODIDO, która po niespełna dwóch latach ma już 2 tys. sklepów. (JM)
Warto wiedzieć
MAKRO Cash & Carry - hala 27
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 105
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?