Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Obywatelu, czy jesteś zadowolony?

(tob)
Trzy pytania do Roberta Małeckiego, dyrektora Wydziału Komunikacji

<!** Image 1 align=left alt="Image 199706" >1. Magistrat prowadzi badania satysfakcji interesantów z jakości usług świadczonych przez Urząd Miasta. Jakie są pierwsze efekty?

Do tej pory przeprowadziliśmy jedynie pilotaż, który służył sprawdzeniu, czy zawarte w przygotowanym kwestionariuszu pytania nie budzą wątpliwości oraz nie zawierają błędów. Teraz analizujemy te wyniki. Od połowy sierpnia do 21 października w badaniu wzięły udział 62 osoby.<!** reklama>

2. Kiedy rozpocznie się normalne badanie, w którym mieszkańcy będą mogli wyrazić swoje zdanie na temat funkcjonowanie poszczególnych wydziałów?

Pierwszego stycznia 2013 roku. Badanie będziemy prowadzili w sposób ciągły. Co roku na podstawie zebranych wyników będzie powstawał raport. Ankiety będzie można wypełnić w każdym budynku magistratu. Każda ankieta będzie oczywiście anonimowa.

3. Jakiego oddźwięku się spodziewacie?

Liczę na to, że będzie spory, bo wówczas wyniki będą dla nas miarodajne. Zamierzamy wspierać te działania kampanią informacyjną. Zależy nam na zebraniu jak największej liczby danych od mieszkańców odwiedzających Urząd Miasta; abyśmy znali ich rzeczywiste potrzeby i wiedzieli, co w samym działaniu urzędu można usprawnić, ulepszyć. (tob)


Robert Małecki, dyrektor Wydziału Komunikacji Społecznej i Informacji Urzędu Miasta Torunia

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska