Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Promocja. Miasto stawia na hasło "I love Toruń"

Redakcja
Turyści pytają o różne pamiątki: talerze, anioły lub magnesy na lodówkę. W punktach w centrum nie ma produktów z hasłem „I love Toruń”.
Turyści pytają o różne pamiątki: talerze, anioły lub magnesy na lodówkę. W punktach w centrum nie ma produktów z hasłem „I love Toruń”. Paweł Wiśniewski
Wkrótce do magistratu trafi kolejna partia kubków i koszulek z hasłem „I love Toruń”, które cieszą się dużą popularnością. Wśród zamówień na gadżety dla Urzędu Miasta Torunia są także koszulki i zestawy podróżnika.

Wydział Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Torunia zbiera oferty na wykonanie 3000 koszulek i 400 kubków z hasłami „I love Toruń” z czerwonym sercem. Z myślą o przyjezdnych zamówił też „zestawy podróżnika” z opaską na oczy, zatyczkami do uszu i nadmuchiwaną poduszką z adresem miejskiego portalu.

Gadżety promocyjne Torunia

- W związku z dużą liczbą turystów corocznie odwiedzających nasze miasto, zwłaszcza z zagranicy, spostrzegliśmy, że materiały reklamowe opracowane uprzednio przez Wydział Promocji z hasłem „I love Toruń” cieszą się niezwykłą popularnością zarówno wśród turystów z Polski, jak i z zagranicy - odpowiada Anna Kulbicka-Tondel, rzecznik prasowy UMT. - Z uwagi na powyższe postanowiliśmy kontynuować pomysł z gadżetami „I love Toruń”. Jest to hasło międzynarodowe i znane na całym świecie.

Gadżety nie trafiają jednak do sprzedaży, ale są rozdawane uczestnikom konkursów, imprez organizowanych przez miasto lub wśród gości odwiedzających Toruń, a także na targach w kraju i na świecie.

Czytaj także: Sala na Jordankach. Jak wykorzystać jej potencjał?

Co się stało z hasłem „Toruń porusza”, które od 2013 r, jest oficjalną wizytówką miasta?

- Linia „Toruń porusza” jest oczywiście oficjalną linią promocyjną miasta i nie zamierzamy z niej rezygnować, wielokrotnie używamy jej także w języku angielskim - zapewniają urzędnicy.

Miasto obecnie zbiera oferty na wykonanie 2000 (600 czarnych, 1400 białych) męskich koszulek, 1000 (200 białych, 800 czarnych) damskich i 400 białych kubków z hasłem „I love Toruń”. Ponadto urzędnicy zaproponowali dostarczenie 600 zestawów podróżnika: z opaską na oczy, zatyczkami do uszu i dmuchaną poduszką.

- Większość naszych gości jest osobami przyjezdnymi, które często podróżują, stąd pomysł na gadżety, które właśnie w takiej podróży się przydadzą i będą przypominać o naszym mieście - twierdzą urzędnicy. - Chcemy je wykonać między innymi w związku ze zbliżającymi się Igrzyskami Polonijnymi, na które przyjadą do Torunia goście z całego świata.

Polecamy: Amerykański aktor Stacy Keach promuje Toruń

A jakie pamiątki sprzedają się najczęściej? - To zależy od kraju. Rosjanie kupują talerze, Hiszpanie anioły, a Polacy magnesy na lodówkę - słyszymy w jednym z punktów na starówce.

- To zależy od wieku. Dzieci kupują figurki kotów nawiązujące do kocich baszt. Starsi pytają ostatnio często o torebki i portfele - wskazuje kolejny sprzedawca.

Warto wiedzieć

W ubiegłym roku Wydział Sportu i Turystyki UMT zamówił magiczne kubki, na których panorama Torunia pojawiała się pod wpływem temperatury. Były też koszulki i czapeczki z daszkiem z hasłem: www.torun.pl i koszulki polo z herbem Torunia. Niestety, w przeciwieństwie do wielu miast, w Toruniu takie gadżety nie są przeznaczane na sprzedaż. Trafiają do uczestników konkursów, imprez organizowanych przez miasto lub oficjalnych gości odwiedzających Toruń.

Zobacz także:
Zobacz galerię: Koncepcja hali targowej przy Szosie Chełmińskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska