Badanie przeprowadzone było przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie i polegało na ocenie poziomu obsługi potencjalnego inwestora przez urzędy gmin z wykorzystaniem narzędzi komunikacji elektronicznej, m.in. metody tajemniczego klienta i ankiet, oceniających odpowiedzi gmin na e-maile. Oceniano też witryny internetowe urzędów i ich agend.
Toruń uzyskał 40 na 45 możliwych punktów i zajął w tegorocznym badaniu najwyższą lokatę. Na drugim miejscu znalazły się Kielce z 28 punktami i Lublin (27 punktów), a na dalekim miejscu Bydgoszcz z 15 punktami.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?