Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Trudne poranki toruńskich klientów na Poczcie Polskiej

Alicja Cichocka
Alicja Cichocka
Święta zaskoczyły Pocztę Polską? Klienci narzekają na poranne kolejki, pracownicy przekonują, że robią co mogą
Święta zaskoczyły Pocztę Polską? Klienci narzekają na poranne kolejki, pracownicy przekonują, że robią co mogą Sławomir Kowalski
- Pani w okienku robi co może, żeby rozładować kolejkę, ale jedna osoba cudów nie dokona - klienci Poczty Polskiej w Toruniu narzekają, że w gorącym przedświątecznym czasie nie wzmocniono obsady.

[break]
- Czy przyjdzie ktoś do drugiego okienka? - pyta z nadzieją ostatnia osoba w długiej kolejce ciągnącej się do drzwi, w placówce Poczty Polskiej przy ul. Głowackiego w Toruniu. Choć okienka są trzy, działa tylko jedno, a ogonek chętnych po znaczki, awizo i z paczkami do nadania długi. - Ostatnio tak jest niemal codziennie - opowiada Czytelnik, regularnie korzystający z usług tej placówki.

Kolejki także rano

Drugie okienko otwarto dopiero o godzinie 11, gdy przyszła kolejna pracownica. Dlaczego dopiero od godziny 11, skoro ogromne kolejki są od samego rana?

- Inne firmy robią wszystko, zatrudniają ludzi do pomocy albo wzmacniają załogę, żeby tylko rozładować kolejki...- załamuje ręce torunianin, który zrelacjonował nam poranek na Poczcie przy ul. Głowackiego.

Pytamy też klientów popularnej placówki Poczty przy Rynku Staromiejskim w Toruniu. - Tydzień temu próbowałem załatwić tu sprawę, na kilka okienek działało jedno, do niego czekał rządek coraz bardziej zdenerwowanych klientów - przyznaje jeden z nich, który często korzysta z usług placówki.

Co na to Poczta Polska?

Odpowiedź Agnieszki Kurek z biura prasowego Poczty Polskiej, które spytaliśmy czy i jak kadrowo wzmacniane sa przed świętami urzędy PP można streścić w zdaniu - Poczta Polska stara się i angażuje wszystkie siły, ale moment jest szczególny, toruńskich klientów przeprasza za wszelkie niedogodności.

Denerwują się też klienci firmy Energa. W niedzielę i w poniedziałek posiadacze liczników przedpłatowych mieli duży problem z ich doładowanie. - Czy na święta zostaniemy bez prądu? - pyta zaniepokojone małżeństwo z ul. Bema, które od dwóch dni nie może doładować swojego licznika.

Jakub Dusza, z biura prasowego Energi przyznał, że w niedzielę od godz. 7 do poniedziałku do godz. 9 był problem z doładowaniem kart do liczników pre paid w okręgu toruńskim, ale został rozwiązany. - Od poniedziałku, od godz. 9 wszystko powinno być w porządku - informuje.

Chodnik przewalcowany

- W fatalnym stanie budowlańcy pozostawili chodnik wzdłuż ulicy przy Kaszowniku, niedawno skończył się w tym miejscu remont ulicy - prosi o interwencję mieszkaniec tej części miasta. Chodzi o odcinek wzdłuż Cmentarza Garnizonowego. - Jeździł po nim ciężki sprzęt budowlany, wykonawca powinien przecież odtworzyć zniszczony chodnik, dlaczego więc tak się nie stało? - zastanawia się torunianin.

Jak podaje rzecznik Miejskiego Zarządu Dróg, Agnieszka Kobus Pęńsko, chodnik wraz z trawnikiem będzie przebudowany. W tym miejscu powstanie nowa ścieżka dla pieszych i rowerów. Przetarg miasto chce ogłosić wiosną przyszłego roku.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska