Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Toruń. Problemy z firmą Energa. Nie dochodzą rachunki

Redakcja
Jeden z klientów firmy Multimedia Polska martwi się, że nie otrzymuje rachunków za prąd. Firma uspokaja, że termin płatności faktur zostanie odpowiednio wydłużony bez innych konsekwencji.
Jeden z klientów firmy Multimedia Polska martwi się, że nie otrzymuje rachunków za prąd. Firma uspokaja, że termin płatności faktur zostanie odpowiednio wydłużony bez innych konsekwencji. Robert Małecki
O problemach związanych z rachunkami z firmy Energa wielokrotnie i obszernie pisaliśmy na łamach „Nowości”. Z podobnym zwrócił się do nas kolejny Czytelnik.

- Kilka miesięcy temu podpisałem umowę z firmą Multimedia na dostawę energii - mówi pan Roman, Czytelnik z Torunia. - Niestety, dotychczas dostałem tylko jeden rachunek. Słyszałem o podobnych przypadkach, kiedy potem przychodziły horrendalne rachunki związane z brakiem opłat. Ludzie mieli do uregulowania nawet po kilka tysięcy złotych. Próbowałem wyjaśnić tę sprawę w Multimediach, ale otrzymywałem tylko informację, że rachunek wkrótce przyjdzie. Podobno opóźnienie jest po stronie Energi, więc wybrałem się do placówki tej firmy, gdzie przekonywano mnie z kolei, że z ich strony wszystko jest w porządku. Dzwoniłem do przedstawiciela, z którym podpisałem umowę i też nie potrafił mi pomóc. Rozmawiałem też z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów. Szukałem pomocy dosłownie wszędzie. Mam nadzieję, że „Nowości” mi pomogą.

Czytaj także: Czy Toruń stać na organizację Sylwestra TVP2 w Toruniu?

Z problemem zwróciliśmy się do firmy Multimedia Polska.

- Dane za okres od 1 grudnia 2015 r. do 31 sierpnia 2016 r. Energa opublikowała w połowie września, czyli po upływie 8 miesięcy - odpowiada Krystyna Kanownik, rzecznik prasowy firmy Multimedia Polska. - Czytelnik powinien już otrzymać faktury oraz list wyjaśniający całą sytuację.

„Zaistniałe nieprawidłowości w zakresie naliczania opłat za energię elektryczną spowodowały wygenerowanie zawyżonych faktur. Kwestia ta została już wyjaśniona z Państwa dystrybutorem energii, firmą PGE Dystrybucja. Jednak, aby nie narażać Państwa na dodatkowe koszty, zdecydowaliśmy o przesunięciu wystawienia faktur prognozowych do momentu usunięcia wszystkich nieprawidłowości. Podkreślam, że termin płatności faktur zostanie odpowiednio wydłużony, a zaistniała sytuacja nie grozi wstrzymaniem dostaw energii elektrycznej na Państwa rzecz” - czytamy w wyjaśnieniach skierowanych do klientów.

[b]Polecamy: Kurator oświaty ostrzega przed Halloween. Zgadzacie się z nim?[/b]

- No tak, mam faktury za kwiecień-maj i czerwiec-lipiec, ale powinienem dostać już kolejny rachunek za sierpień i wrzesień! - denerwuje się nasz Czytelnik. - Obawiam się, czy przypadkiem po sprawdzeniu liczników nie zostanie wystawiony jakiś wyższy rachunek.

Czy problem rzeczywiście leży po stronie Energi? Do sprawy wrócimy.

Polecamy obejrzeć:
Zobacz galerię: Toruńskie modelki: Martyna Grzębska

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska