Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Mieszkańcy ul. Tłoczka od dłuższego czasu zmagają się z awarią

Paulina Błaszkiewicz
Paulina Błaszkiewicz
pogotowie reporterskie - wysokie rachunki za wodęwysokie rachunki za wodę w SM Na Skarpie
pogotowie reporterskie - wysokie rachunki za wodęwysokie rachunki za wodę w SM Na Skarpie Sławomir Kowalski
- Od blisko dwóch tygodni z kranu leci tylko gorąca woda. Ciężko się umyć, bo trzeba czekać aż wystygnie, ale problem będzie jeszcze większy, kiedy dostaniemy rachunek - mówi mieszkaniec Skarpy.

- Nie wiemy co mamy robić. Ta sytuacja z bardzo gorącą wodą utrudnia nam codzienne funkcjonowanie. Boimy się, jaki rachunek otrzymamy przy rozliczeniu za wodę, która w naszym mieście nie jest tania. Rozmawiałem z sąsiadami z bloku, w którym mieszkam i oni mają podobny problem. Próbowaliśmy się skontaktować ze spółdzielnią, ale to nic nie dało. Z kranu nadal leci wrzątek. Żaden z mieszkańców naszego bloku nie potrafi usunąć tej awarii. Poza tym nie wiemy, co jest przyczyną tych problemów z regulacją wody. Co mamy zrobić w tej sytuacji? Do kogo mamy się zwrócić o pomoc? - pyta mieszkaniec ulicy Tłoczka.
[break]
Awaria automatyki sterującej
Za blok przy ulicy Tłoczka odpowiada Spółdzielnia Mieszkaniowa „Na Skarpie”. „Nowości” skontaktowały się z przedstawicielami spółdzielni. Jak powiedział nam rzecznik SM „Na Skarpie” Michał Jasiński, problem z gorącą wodą przy ulicy Tłoczka powinien zniknąć już niebawem.
- W ostatnim czasie otrzymaliśmy zgłoszenie dotyczące pojawienia się nazbyt gorącej wody w kranie. W takim przypadku, po otrzymaniu informacji o awarii spółdzielnia niezwłocznie powiadamia firmę EDF, która odpowiedzialna jest za utrzymanie odpowiednich parametrów ciepłej wody. Zazwyczaj powodem pojawienia się nadmiernie rozgrzanej wody jest nieprawidłowa praca automatyki sterującej, która wymaga w takim przypadku regulacji - mówi Michał Jasiński.
Wysoki rachunek za wodę?
Czy nieprawidłowa praca automatyki sterującej może przyczynić się do wyższych rachunków za wodę? Czy mieszkańcy ulicy Toczka mają powody do obaw? Jak powiedział nam Michał Jasiński awaria nie skutkuje jakimkolwiek wzrostem miesięcznych rachunków dla mieszkańców. Warto dodać, że w przypadku pojawienia się zbyt gorącej wody mieszkańcy mogą powiadomić o tym fakcie nie tylko Spółdzielnię Mieszkaniową „Na Skarpie” ale również bezpośrednio firmę EDF.
- Za kilka dni problem mieszkańców ulicy Tłoczka powinien zniknąć - dodaje Michał Jasiński.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska