<!** Image 2 align=none alt="Image 220883" >
W dniach 27 - 29 września br. turyści oraz mieszkańcy Torunia będą mogli po raz drugi wziąć udział w plebiscycie „Korona Smakosza” i wybrać swoje ulubione lokale gastronomiczne.
O tytuł walczy ponad 40 restauracji, barów i kawiarni. Plebiscyt jest częścią akcji „Weekend za pól ceny”. Honorowy patronat nad wydarzeniem objął Michał Zaleski, Prezydent Miasta Torunia a patronat medialny TV Toruń.<!** reklama>
Celem „Korony Smakosza” jest promocja toruńskich lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się największą sympatią wśród turystów oraz mieszkańców miasta. Głosujący będą oceniać restauracje w 9 kategoriach:
- wystrój lokalu
- jakość obsługi
- smak potraw
- atmosfera
- lokal na spotkania z przyjaciółmi
- lokal na wyjścia rodzinne
- lokal na romantyczny wieczór
- lokal na lunch
- lokal z najlepszą relacją jakość - cena
W sumie w dniach 27 – 29 września głosować będzie można na ponad 40 toruńskich restauracji, barów i kawiarni. Lokale walczące o prestiżowy tytuł oznaczone będą specjalnymi plakatami ze znakiem „Korona Smakosza”. Ich pełną listę będzie można również znaleźć na stronie www.koronasmakosza.pl.
Nagrody w konkursie są przewidziane zarówno dla klientów, jak i restauratorów. Lokal, który otrzyma najwięcej głosów w wyszczególnionych kategoriach, zdobędzie „Koronę Smakosza” oraz bony na zakupy w hali MAKRO. Osoby, które wezmą udział w plebiscycie, będą mogły zdobyć cenne nagrody rzeczowe, takie jak:
1 - nagroda: Samsung kino domowe HT-E355
2 - nagroda: Canon aparat A2600
3 - nagroda: Lark tablet 9,3” Free Me 10,25
4 - nagroda: Tefal żelazko FV5330
5 - nagroda: Sencor bender SHB4364 o wartości 168,39 pln
6-15 nagrody pocieszenia : Pamięci USB TOSHIBA 8GB o wartości 31,60pln
16-25 nagrody pocieszenia : Bon na zakupy w Hali MAKRO w Toruniu o wartości 20 pln
Zeszłoroczna, toruńska „Korona Smakosza 2012” cieszyła się uznaniem restauratorów i konsumentów. W sumie w akcji wzięły udział 53 lokale, na które oddane zostało ponad 6 115 głosów.
Plebiscyt „Korona Smakosza” organizowany jest od 2010 roku w największych polskich miastach. W zeszłym roku tytuł „Korony Smakosza” swoim ulubionym lokalom gastronomicznym przyznali mieszkańcy takich miast jak Rybnik, Gdańsk, Rzeszów, Katowice, Zabrze, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Koszalin i Warszawa. W sumie w 2012 roku do walki o „Koronę Smakosza” stanęło prawie 500 restauracji, barów i kawiarni z całej Polski, na które konsumenci z całej Polski oddali ponad 30 000 głosów.
***
MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl
METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.
Dodatkowych informacji udzielają:
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska S.A.
Tel.: 22 5000 986
E-mail: [email protected]
Maja Gojtowska
Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych
MAKRO Cash & Carry Polska S.A.
Tel. 22 5001 162
E-mail: [email protected]<!** Image 3 align=none alt="Image 220883" >
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?