MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kłopoty na lodzie

Dariusz Łopatka
Spółka hokejowa potrzebuje pomocy, lecz ma plan jak przekonać sponsorów do wspierania drużyny. Pierwszym krokiem mają być tanie reklamy, których ceny rozpoczynają się od 200 złotych w skali roku.

Spółka hokejowa potrzebuje pomocy, lecz ma plan jak przekonać sponsorów do wspierania drużyny. Pierwszym krokiem mają być tanie reklamy, których ceny rozpoczynają się od 200 złotych w skali roku.

<!** Image 2 align=none alt="Image 189764" sub="Klub hokejowy wyselekcjonował prawie 700 miejsc reklamowych, w tym także tych na bandach [Fot.: Łukasz Trzeszczkowski]">Hokeiści Nesty Karaweli w pocie czoła przygotowują się do startujących we wrześniu rozgrywek PLH. Działacze klubu mają tymczasem nie lada dylemat.

- Przygotowania drużyny do rozgrywek oczywiście trwają, jednak dla nas równie ważny, a nawet ważniejszy, jest budżet klubu - mówi Bogdan Rozwadowski, prezes Klubu Sportowego Toruń Hokejowej Spółki Akcyjnej.

<!** reklama>Na tym gruncie spółka zarządzająca drużyną hokejową boryka się ze sporymi problemami.

- Sytuacja finansowa ogranicza nam możliwość wzmacniania drużyny kolejnymi zawodnikami - dodaje prezes Rozwadowski. - Tak naprawdę jesteśmy w bardzo trudnej sytuacji. Jeżeli nie uda nam się pozyskać nowych sponsorów i przekonać tych, którzy współpracowali z nami do tej pory, to będziemy mieli bardzo poważny problem.

Siedemset miejsc

Kłopoty finansowe zmusiły działaczy do podjęcia kroków mających na celu poprawienie kondycji klubowego skarbca, który, jak przekonywał nas prezes, świeci pustkami.

Przedstawiciele spółki planują więc wdrożyć strategię marketingową, opartą na wydzieleniu nowych i tanich miejsc reklamowych zarówno na lodowisku Tor-Tor, jak i strojach zawodników.

- Wyselekcjonowaliśmy prawie siedemset miejsc reklamowych, począwszy od bulików na tafli lodowiska, poprzez klipy na telebimie, aż po naklejki na kaskach. W porównaniu z poprzednią ofertą obecne ceny są bardzo niskie - przekonują działacze.

Oferta przygotowana przez spółkę jest bardzo zróżnicowana, gdyż została przygotowana dla reklamodawców dysponujących różnymi możliwościami finansowymi.

Od 200 do 12000 złotych

- Dostosowaliśmy się do realnych możliwości rynku. Najtańsza, pojedyncza reklama, widoczna w hali lodowiska, to koszt zaledwie 200 złotych w skali roku. Tak taniej reklamy nie ma nigdzie indziej - dodaje Paweł Gurtowski z biura spółki hokejowej.

Co ciekawe, najdroższe miejsce - bulik (okrąg na lodzie o średnicy dziewięciu metrów), wyceniono na 12 tys. zł.

Spokojna praca

- Naszym celem jest uzyskanie takiego poziomu finansowego, który pozwoli nam na spokojną pracę w najbliższym sezonie - mówi Bogdan Rozwadowski, prezes KST HSA. - Między innymi dlatego zamierzamy nawiązać współpracę z agencjami reklamowymi, ale także sami ruszymy „w teren”. Jest to reklama, która może się opłacać. Oferta jest bowiem atrakcyjna.


Zaproszenie na konferencję

W najbliższy czwartek, w sali konferencyjnej hali widowiskowo-sportowej Tor-Tor, Klub Sportowy Toruń Hokejowa Spółka Akcyjna organizuje otwartą dla firm, sponsorów, prasy i kibiców konferencję, podczas której przedstawiona zostanie nowa strategia marketingowa klubu przed sezonem 2012/2013.

Początek konferencji na lodowisku Tor-Tor, planowanej na 24 maja, ustalono na godz. 16.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska