Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Niebieski zieleniec przy Cosmopolis [wideo]

pak
Kwiaty mają zachęcać mieszkańców do proekologicznych działań. Symbolem akcji "Think blue" (Myśl na niebiesko) są rabatki urządzone na Starym Mieście.

Kwiaty mają zachęcać mieszkańców do proekologicznych działań. Symbolem akcji "Think blue" (Myśl na niebiesko) są rabatki urządzone na Starym Mieście.

<!** Image 3 align=none alt="Image 215324" >Skwer z kwiatami lobelii, w których sadzeniu uczestniczyły niebieskie drużyny Volkswagena oraz mieszkańcy Torunia, to pierwszy element akcji promującej Think Blue - globalną ideę marki, odpowiadającą na pytanie jak harmonijnie łączyć indywidualną mobilność z odpowiedzialnością za środowisko i działaniami proekologicznymi - która akcentuje, że troska o naturę jest wspólną sprawą nas wszystkich. Inicjatywy w ramach Think Blue, podejmowane przez Volkswagena na całym świecie, mają inspirować i motywować do brania odpowiedzialności za przyszłość środowiska, podkreślając, że ekologiczne działania nie wymagają rezygnacji z wygody, a co więcej, mogą dostarczyć wiele radości. Nasiona niezapominajki, rozdawane podczas akcji, mają symbolicznie o tym przypominać i promować ideę myślenia na niebiesko.

Sadzenie kwiatów i rewitalizacja przestrzeni miejskiej to początek rozprzestrzeniania idei Think Blue w naszym kraju. Volkswagen zapowiada kolejne inicjatywy zmierzające do promowania postaw proekologicznych i indywidualnego zaangażowania w działania na rzecz środowiska i bardziej „niebieskiego” myślenia.

<!** reklama>Kolejnym etapem akcji będzie próba odzyskania dla potrzeb mieszkańców wybranego zaniedbanego miejsca, poprzez odtworzenie zieleni lub  stworzenie mebla miejskiego ucieleśniającego ideę Think Blue i skłaniającego do zachowań ekologicznych, nawiązywania relacji społecznych oraz prowokującego do aktywności. Ostateczna forma mebla oraz lokalizacja wyłonione zostaną przez mieszkańców w głosowaniu na fanpagu VW na portalu Facebook.

W ramach idei Think Blue Volkswagen organizuje także konkurs, w którym wyłoniony zostanie najoszczędniej jeżdżący kierowca na świecie. W krajach biorących udział w „Think Blue. World Championship 2013” zostaną przeprowadzone lokalne eliminacje. W Polsce rozpoczną się one w połowie lipca, w ciągu kilku tygodni wyłonionych zostanie 20 najlepszych uczestników, którzy zakwalifikują się do krajowego finału i przejdą specjalne szkolenie. Najlepszy z nich będzie reprezentował Polskę w światowym finale we wrześniu. Atrakcyjna, zachęcająca formuła oraz nauka ekojazdy to szczególne walory rywalizacji w „Think Blue. World Championship 2013”.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska